ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارشی از آخرین وضعیت سیامک منتظری در زندان وکیل‌آباد مشهد

سیامک منتظری، شاعر و فعال سیاسی محبوس در زندان وکیل آباد مشهد در دوازدهمین روز اعتصاب غذا و داروی خود به سر می‌برد. شرایط جسمی او نگران کننده گزارش شده است.

سیامک منتظری، شاعر و فعال سیاسی محبوس در زندان وکیل‌آباد مشهد، در اعتصاب غذا و دارو به سر می‌برد و شرایط جسمی او توسط خانواده‌اش نگران کننده توصیف شده است.

این زندانی سیاسی ۱۱ اردیبهشت ماه در جریان تجمع اعتراض معلمان در مشهد، توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد. سیامک منتظری در زمان بازداشت تحت فشارهای روحی و جسمی مختلف قرار داشت و زمان بازجویی ماموران امنیتی او تهدید کرده بودند که در صورت عدم امضای تعهدنامه کودک ۱۲ ساله‌اش را بازداشت خواهند کرد.

سیامک منتظری نهایتا به قرنطینه زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد و چند روز بعد او را به بند جرائم خطرناک انتقال دادند که در پی این اقدام مسئولان زندان، از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه با ارسال فایل صوتی اعلام کرد «در اعتراض به وضعیت نامناسب زندان و عدم اجرای قانون و موازین حقوق بشری» دست به اعتصاب غذای غذا و دارو خواهد شد.

سیامک منتظری در حالی بازداشت و به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شده که به گفته خودش تنها چهار روز قبل از بازداشت به دلیل دو بار سکته قلبی در بیمارستان بستری بود. او همچنین اعلام کرده که در زندان به داروهایش دسترسی ندارد.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

سیامک منتظری در فایل صوتی که از زندان منتشر کرده یکی دیگر از دلایل اعتصاب غذا و داروی خود را در اعتراض به رفتار پزشک بهداری به اسم «سیدحسن پناهیان» اعلام کرده و گفته مسئولیت عواقب این اعتصاب غذا با نظام جمهوری اسلامی، بازپرس و پزشک بهداری است.

اکنون ۱۲ روز از اعتصاب غذای این زندانی سیاسی می‌گذرد و خانواده او شرایط جسمی‌اش را وخیم گزارش کرده‌اند.

در حال حاضر تعداد زیادی از زندانیان سیاسی به دلایل مختلف در اعتصاب غذا به سر می‌برند که از جمله آنها می‌توان به اسکندر لطفی، مسعود نیکخواه، فرهاد میثمی، ابوالفضل رحیمی‌شاد، مهدی فراحی‌شاندیز، منوچهر بختیاری، مهدی‌ بیرامی، ساسان مکانیک‌ناریه، هوشنگ رضایی و جواد حسینی‌نژاد اشاره کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.