ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجلیل از ژاله علو

مراسم اختتامیه «اردیبهشت تئاتر ایران» میزبان تجلیل از چهره‌های شناخته شده هنرهای نمایشی از جمله علی نصیریان، داوود رشیدی، جمشید مشایخی و ژاله علو بود.

مراسم اختتامیه «اردیبهشت تئاتر ایران» روز شنبه ۴ خردادماه برگزار شد. این مراسم میزبان تجلیل از چهره‌های شناخته شده هنرهای نمایشی از جمله علی نصیریان، داوود رشیدی، جمشید مشایخی و ژاله علو بود.

ژاله علو در سال ۱۳۰۶ در تهران متولد شد. او از اولین زنان هنرپیشه در عرصه سینما و فارغ‌التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران در سال ۱۳۲۹ است. ژاله علو، در دوران تحصیل در رادیو گویندگی می‌کرد و سپس به گروه های نمایش رادیویی و دوبله پیوست. بازی در سینما را از سال ۱۳۲۷ با فیلم «طوفان زندگی» به کارگردانی علی دریابیگی آغاز کرد و یک سال بعد هنرپیشگی در تئاتر حرفه‌ای آغاز کرد.

جشن‌های «اردیبهشت تئاتر ایران» در سال‌های اخیر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر در استان‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

تصاویر: خبرگزاری مهر و فارس

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.