ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودسوزی دختر ۱۰ ساله در پيرانشهر

يک دختر ۱۰ ساله اهل

يک دختر ۱۰ ساله اهل روستای "پسوه" در شهرستان پيرانشهر استان آذربايجان غربی که با نفت خودش را به آتش کشيده بود، بعد از مدتی بستری شدن در بيمارستان درگذشت.

به گزارش تارنمای محلی "کرد پيام پيرانشهر"، صفورا سعيده، دانش‌آموز چهارم ابتدايی پس از سفارش‌های معلمان و خانواده مبنی بر دقت بيشتر در يادگيری دروس، خانواده را تهديد به خودکشی خود نموده بود، با پاشيدن نفت به روی خود خودکشی کرد.

در همين حال تارنمای محلی "اتحاد جنوب" نيز گزارش داد که يک جوان ۲۴ ساله به دليل اختلاف با خانواده‌اش "به طبقه دوم منزلشان رفته و به وسيله شيلنگ آب، خود را دار زد."

بر پايه اين گزارش "خانواده وی وقتی متوجه اين حادثه شدند که يک ساعت پيکر بی‌جان جوان بر روی دار مانده بود و کمک نيروهای امدادی نتيجه ای نداشت."

سال گذشته خبرگزاری‌های ايران گزارش دادند که سالانه چهارهزار نفر در اين کشور به زندگی خود پايان می‌دهند که بيشتر زن هستند.

اما جعفر بوالهری، رئيس انستيتوی روان‌پزشکی دانشگاه علوم ‌پزشکی تهران می‌گويد: "آمار اقدام به خودکشی‌ها، ۱۰ برابر بيش از خودکشی‌های منجر به فوت است."

 مقام‌های ايران از اعلام آمار خودکشی در اين کشور خودداری می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Mehran

    سلام؛ به نظر بهتر می یومد تیتر خبر را به " خودسوزی دختر ۱۰ ساله در پیرانشهر " تغییر می داد بهتر بود. چون خودسوزی نوعی از خودکشی است که با زجر و درد همراه است. ممنون از خبرتون