ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه هیأت مديره خانه سينما به احمدی‌نژاد درباره "اقدامات غيرقانونی"سازمان سينمايی

هیأت‌ مديره‌ خانه‌ سينما در

هیأت‌ مديره‌ خانه‌ سينما در نامه‌ای سرگشاده به محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران از اقدامات سازمان سينمايی انتقاد کرد و از تشکيل مجمع عمومی فوق‌العاده با نظر اعضای خود خبر داد.

خانه سينما ضمن تشريح روند تشکيل هيأتی متشکل از سه نماينده از خانه‌ سينما، سه نماينده از سازمان سينمايی و نماينده‌ای از سوی احمدی‌نژاد برای اصلاح اساسنامه خانه سينما، نوشته است: "تعيين هرگونه هیأتی تحت عنوان هیأت بازگشايی - يا به گفته‌ مديران سازمان سينمايی «به‌نوعی هیأت مؤسس» - و با ادعا و مأموريت تأسيس مجدد خانه‌ سينما، آشکارا تکرار ادعاها و اقدامات خلاف قانون قبلی مديريت دولتی سينما و فاقد وجاهت قانونی است."

هيأت مديره خانه سينما نوشته است که ناگزير است بر مبنای موازين قانونی عمل کند و در برابر اقدامات سازمان سينمايی در "ناديده گرفتن حقوق قانونی خانه‌ سينما و دعوت و تشويق اعضا به ارتکاب اقدامات غيرقانونی از جمله تشکيل جلسه‌ای تحت عنوان مجمع عمومی خانه‌ سينما" بايستد و در صورت لزوم از طريق مراجع قانونی اقدام کند.

هیأت‌ مديره‌ خانه‌ سينما گفته است درصدد برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده است و ترجيح می‌دهد اين جلسه را به پس از انتخابات رياست جمهوری موکول کند تا در شرايطی آرام و با تمرکز کافی اين مجمع عمومی برگزار شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.