ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در زمانه؛ جلیلی که دوست اشتون است، و قالی‌باف که تهران را کوفته

مردم، در رسانه‌های حکومتی غایب هستند. تنها قشر نازکی، به عنوان هوراکش و سینه‌زن و مداح، در بازی شرکت داده می‌شوند. در این رسانه‌ها به نظرات مردم که استناد می‌شود، این استناد با تحریف همراه است.

انعکاس ماه - مانا نیستانی

پارسا محمدی گزارشی میدانی از تهران ازدیدگاه‌های مردم در مورد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری  تهیه کرده است که روی تارنمای زمانه منتش شده است. این مقاله اینگونه آغاز می شود:

مراسم “قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری” به صورت مستقیم از شکبه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

رفتار مدیران انتصابی علی خامنه‌ای در سازمان صدا و سیما با نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این مراسم نیز همانند دیگر اخبار و برنامه‌های این رسانه حکومتی تا حدودی مشخص کننده نزدیکی و دوری کاندیدا‌ها به کانون قدرت و رهبری نظام بود. همگان حدس و گمان‌هایی از این روابط و جایگاه‌ پنهان افراد کاندیدا شده نزد خود دارند.

مردم، در رسانه‌های حکومتی غایب هستند. تنها قشر نازکی، به عنوان هوراکش و سینه‌زن و مداح، در بازی شرکت داده می‌شوند. در این رسانه‌ها به نظرات مردم که استناد می‌شود، این استناد با تحریف همراه است.

بخش‌هایی از مردم مطلوب خود را این یا آن کاندیدا اعلام می‌کنند. اما مهم نه اسمی است که می‌برند، بلکه انگیزه و استدلالی است که دارند و امیدی است که به کسی بسته می‌بندند. آن انگیزه و استدلال و امید، در واقعیت خود نقد وضعیت موجود است، همانند انگیزه و استدلال گروه بزرگی از مردم برای شرکت نکردن در انتخابات.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.