ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تحصن کارگران فارسيت دورود در مقابل فرمانداری اين شهر

کارگران کارخانه فارسيت دورود امروز

کارگران کارخانه فارسيت دورود امروز برای دومين بار، طی يک ماه اخير در اعتراض به تعويق شش ماهه پرداخت حقوق خود، مقابل فرمانداری اين شهر تحصن کردند.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، در يک ماه اخير، کارخانه نيمه‌ورشکسته فارسيت دورود علاوه بر کمبود و گاه فقدان مواد اوليه توليد، با قطع آب، برق و گاز نيز مواجه شده است.

ايلنا نوشته است: "يکی از صحنه‌های بسيار تأمل‌برانگيز اين تجمع، حضور تعدادی از کارگران به همراه کودکان خردسال خود بود که خطاب به مسئولان اظهار می‌داشتند: چه کسی جوابگوی گرسنگی کودکان ماست؟"

اين گزارش افزوده است سرپرست فرمانداری دورود به کارگران گفته است مشکلات فارسيت مربوط به اين يکی دو سال گذشته نبوده و "خيلی‌ها" در اين رابطه کم‌کاری کرده‌اند.

وی گفت: "پيشنهاد شده است که سهام اين کارخانه، توسط يکی از شرکت‌های سيمان خريداری شود، تا اندکی از مشکلات شما برطرف شود که اين مسئله در دست بررسی و کارشناسی است."

با اين حال کارگران معترض يکی از مهم‌ترين مشکلات خود را مشخص نبودن وضعيت شغلی‌شان بيان کردند و به عدم پاسخگويی مديرعامل کارخانه اعتراض کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.