ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسن رضايی: نوع طراحی مناظره‌ها از ترس رويدادهای سال ۸۸ است

محسن رضايی، کانديدای يازدهمين دوره

محسن رضايی، کانديدای يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران از شيوه اجرای مناظره روز گذشته هشت کانديدای انتخاب انتقاد کرد و آن را در "شأن" مردم و نامزدهای انتخابات ندانست.

به گزارش سايت محسن رضايی، وی گفت: "ظاهرا آن‌ها (مسئولان صداوسيما) در طراحی مناظره‌های امسال از ترس حوادث سال ۸۸ از سوی ديگر بام افتادند."

رضايی افزود: "اين برنامه و نوع طراحی آن موجب شد تا حرف‌ها بريده بريده مطرح شود و کانديداها نتوانند به خوبی از برنامه‌های خود دفاع کنند."

وی همچنين تأکيد کرد: "من با احترام به قانون، اعتراض خود را نسبت به اين شيوه اعلام کرده و در حال بررسی اين موضوع برای شرکت يا عدم شرکت در مناظره‌های بعدی هستم."

مناظره تلويزيونی روز گذشته هشت کانديدای رياست جمهوری با کمترين رويارويی فکری و به شکل مسابقات تلويزيونی و طرح سئوالات تستی برگزار شد و انتقادات بسياری را برانگيخت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.