ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نگاه هشت نامزد انتخابات به بحران کنونی اقتصاد ایران

در حالی که یکی از مهم ترین مشکلات مردم ایران مسایل اقتصادی، تورم، بیکاری و تحریم‌های بین‌المللی است، هشت نامزد معرفی شده هنوز طرحی اساسی برای از میان برداشتن این مشکلات اساسی امروز جامعه ی ایران ارائه نداده‌اند.

ده روز به انتخابات ریاست جمهوری در ایران باقی است .

در حالی که یکی از مهم ترین مشکلات و دل‌نگرانی‌های مردم ایران مسایل اقتصادی، تورم و بیکاری، گرانی و تحریم‌های بین‌المللی است که اقتصاد ایران را فلج کرده، هشت نامزد معرفی شده هنوز طرحی اساسی برای از میان برداشتن این مشکلات اساسی امروز جامعه ی ایران ارائه نداده‌اند.

در مناظره های تلویزیونی و کارزار انتخاباتی مهم‌ترین موضوع‌هایی که در این مورد مطرح کردند انتقاد از سیاست‌های اقصادی احمدی‌نژاد وکاهش وابستگی به درآمدهای نفتی بود که هر هشت تن بر سر آن توافق داشتند. در دیگر طرح‌ها و وعده‌ها، انتقاد از واردات قره‌قوروت از چین از سوی غرضی ، ساختن چوب بستنی در روستاها برای اشتغال از سوی جلیلی، صد روز وقت برای حل مشکل اقتصادی از سوی ولایتی و وعده‌ی ایجاد سالانه یک میلیون شغل و بردن اقتصاد به تعمیرگاه از سوی رضایی مطرح شده است.

ایرج ادیب‌زاده در مورد این نگاه نامزدهای انتخابات به مساله بحرانی اقتصاد ایران با جمشید اسدی، استاد اقتصاد در دانشگاه‌های فرانسه گفت‌وگو کرده است.

[podcast]http://www.zamahang.com/podcast/2010/20130603_JamshidAssadi_Election_Economy_Iran_IrajAdibZadeh.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.