ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فواد محمدی در کامیاران با گلوله‌ نیروهای امنیتی کشته شد

بر اساس اطلاعات رسیده به زمانه، فواد محمدی بعد از اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان کامیاران منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی جان باخت.

بر اساس اطلاعات رسیده به زمانه، در جریان اعتراض‌های سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در شهر کامیاران، یک شهروند معترض به نام فواد محمدی، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی کشته شد.

طبق اطلاعاتی که به دست زمانه رسیده فواد محمدی بعد از اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان کامیاران منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی جان باخت.

فواد محمدی ۳۸ ساله و پدر دو فرزند بود که در کامیاران مغازه موبایل‌فروشی داشت.

علاوه بر فواد محمدی، بر اساس ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و اطلاعاتی که توسط منابع آگاه به زمانه رسیده است، یک نوجوان ۱۷ ساله به نام سعید مرادی نیز بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی به شدت زخمی شده است، اما فعلا از وضعیت او اطلاع دقیقی در دست نیست و زمانه مستقلا نمی‌تواند هویت او را تایید کند. اما بر اساس اطلاعات دریافتی این نوجوان در بیمارستان بستری و وضعیت او وخیم گزارش شده است.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در جریان اعتراضات سه‌شنبه شب کامیاران یک عضو سپاه پاسدران نیز کشته شد که از علت و چگونگی کشته شدن او اطلاعی در دست نیست. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، هویت این عضو کشته‌شده سپاه پاسداران را «رضا آذربار» از نیروهای بومی سپاه شهرستان کامیاران معرفی کرده است.

در سومین سالگرد اعتراضات سراسری آبان ۹۸ بر اساس فراخوان‌هایی که از قبل اعلام شده بود، از صبح روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ شهرهای مختلف شاهد اعتصاب‌ها و اعتراض‌های سراسری بود و در بسیاری از شهرها اعتراضات با یورش نیروهای امنیتی به خشونت کشیده شد، از جمله سنندج، سقز، بوکان، کامیاران، تهران، قزوین، اراک، شیراز و ایذه.

هنوز آماز مشخصی از تعداد افراد کشته شده و زخمی‌ها در جریان اعتراضات سه‌شنبه در دست نیست، اما برخی گزارش‌ها از کشته شدن دو شهروند معترض در سنندج نیز حکایت دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.