ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارتون روز: جام جهانی و جمهوری اسلامی

بارت فان لیوون (Bart van Leeuwen) کارتونیست هلندی در کارتونی که در سایت cartoonmovement از او منتشر شده به ترس جمهوری اسلامی از حاشیه‌های ضد حکومتی جام جهانی اشاره کرده است.

یک روز پیش از دیدار ایران و آمریکا در چهارچوب مسابقه‌های مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، خبرگزاری «سی‌ان‌ان» به نقل از منابع آگاه نوشت که مقام‌های امنیتی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را تهدید کرده‌اند که اگر در جریان بازی روز سه‌شنبه مقابل آمریکا با اعتراضات مردم ایران اظهار همبستگی کنند، خانواده‌های آنها در معرض «حبس و شکنجه» قرار خواهند گرفت. این خبر با واکنش گسترده جهانی روبرو شد. هر چند کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی مردان جمهوری اسلامی ایران این خبر را تکذیب کرد.

بارت فان لیوون (Bart van Leeuwen) کارتونیست هلندی در کارتونی که در سایت cartoonmovement از او منتشر شده این خبر را بهانه اثر تازه خود کرده است.

پایی روی توپی که به جای عمامه خامنه‌آی است. در میان استادیوم جام جهانی
کارتونی از بارت فان لیووِن هلندی - منبع: cartoonmovement

تیم فوتبال ایران سه‌شنبه شب ۲۹ نوامبر / ۸ آذر با باخت یک بر صفر در برابر تیم فوتبال ایالات متحده آمریکا از دور رقابت‌های جام جهانی قطر کنار رفت. این تیم پیش از این شش بر دو به انگلیس باخته و دو بر هیچ از ولز برده بود. پس از رقم خوردن این نتیجه گروهی از ایرانیان در گوشه و کنار کشور به شادی پرداختند. در بندرانزلی، مهران سماک هنگام این جشن شادی مردمی به دست نیروهای امنیتی به قتل رسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.