ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعدام معترضان توسط جمهوری اسلامی: شما چه فکر می‌کنید؟

نظرتان در مورد اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد چیست؟ آیا روند اعدام‌ها ادامه پیدا خواهد کرد؟ پیام اعدام‌ها چیست؟ و چه تاثیری بر روند اعتراضات خواهد گذاشت؟ واکنش مردم به اعدام معترضان چه خواهد بود؟

موضوع نظرسنجی جدید زمانه «اعدام معترضان و روند اعتراضات» است.

پنج‌شنبه ۱۷ آذر، جمهوری اسلامی یکی از بازداشت‌شدگان خیزش ۱۴۰۱ ایران را پس از ۷۵ روز بازداشت اعدام کرد: محسن شکاری، جوان ۲۳ ساله‌ای که برای آزادی، کرامت انسانی، برابری و زندگی شایسته به خیابان آمده بود. او در حالی اعدام شد که حتی متهم به انجام قتل هم نبود.

 سحرگاه دوشنبه ۲۱ آذر، جمهوری اسلامی حکم اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی دیگر از بازداشت‌شدگان در اعتراضات سراسری مردم ایران را در پایین‌ ده، در مشهد به اجرا درآورد. او دومین معترضی است که سرش بالای دار رفت. مجیدرضا رهنورد را وادار به اعترافات اجباری مقابل دوربین کرده بودند. معلوم بود که او را شکنجه داده‌اند. دستش هم به دلیل شکستگی گچ گرفته شده بود.

از زمان آغاز قیام ژینا، بیش از ۴۵۰ معترض، از جمله ده‌ها کودک در خیابان کشته و هزاران نفر دستگیر و زندانی شدند و بیم آن می‌رود که جمهوری اسلامی با برپایی دادگاه‌های نمایشی و فرمایشی برخی از آنها را پای چوبه‌های دار ببرد. نظرتان در مورد اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد چیست؟ آیا روند اعدام‌ها ادامه پیدا خواهد کرد؟ پیام اعدام‌ها چیست؟ و چه تاثیری بر روند اعتراضات خواهد گذاشت؟ واکنش مردم به اعدام معترضان چه خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوال‌ها، در نظرسنجی زمانه شرکت کنید.

◄ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید

تا عصر ۲۷ آذر برابر با ۱۸ دسامبر فرصت دارید در این نظرسنجی شرکت کنید.

پنل نظرسنجی “زمانه” می‌خواهد با رجوع مستقیم به شما دیدگا‌ه‌های مختلف‌تان را در مورد مسئله‌های مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازتاب دهد.

پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق  panel@radiozamaneh.com با ما در میان بگذارید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • عسگر آهنین

    در تیتر به جای معترضان نوشته شده متعرضان----ادیتور: ممنون از توجه شما، اصلاح شد