ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری به انتقادهای تند کشید

سومين دور از مناظره هشت‌نفره

سومين دور از مناظره هشت‌نفره کانديداهای رياست جمهوری امروز به‌طور مستقيم از تلويزيون دولتی ايران پخش شد.

آخرين مناظره کانديداها به سياست‌های داخلی و خارجی مربوط می‌شد که بيشترين حجم آن را بحث بر سر چگونگی پيشبرد مذاکرات هسته‌ای با کشورهای غربی در بر می‌گرفت.

اين دور از مناطره نسبت به دو دوره پيشين چالش‌برانگيزتر بود و در برخی موارد کانديداها انتقادهای تندی از هم کردند.

در بخش نخست مناظره به جز سعيد جليلی که خود رئيس هيئت مذاکره‌کننده ايران با کشورهای غربی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای است، بقيه نامزدها از شيوه پيشبرد مذاکرات انتقاد کردند.

کانديداهای ديگر تشديد تحريم‌ها را نتيجه سياست‌های غلط در پيشبرد مذاکرات هسته‌ای دانستند و راه حل را کوتاه نيامدن از ادامه برنامه هسته‌ای و همزمان استفاده از امکانات ديپلماتيک و شرايط مناسب برای جلوگيری از تحريم‌ها عنوان کردند.

در همين حال عملکرد دولت اصلاحات در مورد مذاکرات هسته‌ای که در آن زمان حسن روحانی رئيس هيئت مذاکره‌کننده ايران بود نيز مورد انتقاد نمايندگان اصولگرا قرار گرفت.

در زمينه سياست داخلی حسن روحانی در سخنان خود از "برخوردهای پادگانی" و "محدوديت در آزادی‌ها" به‌ويژه در دانشگاه‌ها انتقاد کرد و بحث در اين‌باره به جدال لفظی روحانی با محمدباقر قاليباف انجاميد.

روحانی گفت قاليباف معتقد به "برخورد گاز انبری" بود و قاليباف می‌گفت در دوران وی نيروی انتظامی و دانشجويان بهترين همکاری را داشتند.

در بخش ديگری از مناظره نامزدهايی چون محمد غرضی و محسن رضايی از "دعوای جناح‌ها" انتقاد کرده و گفتند مردم از اين سخنان خسته شده‌اند.

يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران در روز ۲۴ خردادماه برابر با ۱۴ ژوئن برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • kamal

    اتل متل توتوله ....نفتشو هندستون برده.......