ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عبدالحمید معصومی تهرانی از زندان اوین آزاد شد

این روحانی شیعه منتقد جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۴ مهرماه، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت شده بود.

به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سه‌شنبه ۱۳ دی ماه، آیت‌الله عبدالحمید معصومی تهرانی، روحانی منتقد ساکن تهران از زندان اوین آزاد شد.

عبدالحمید معصومی تهرانی روز یک‌شنبه ۲۴ مهرماه، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت شده بود و در زمان بازداشت ماموران ضمن تفتیش منزل برخی از وسایل او را ضبط کرده و با خود برده بودند.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نیست.

آیت الله عبدالحمید معصومی تهرانی، روحانی منتقد و ساکن تهران است که به دلیل فعالیت ها و نظرات خاص فقهی خود، بارها طعم برخوردهای امنیتی و قضایی در جمهوری اسلامی را چشیده است.

از آغاز اعتراضات گسترده‌ای که به قیام ژینا شهرت یافته است تا کنون هزاران تن از معترضان و صدها فعال مدنی و صنفی، دانشجویی، زنان و کارگری در مناطق مختلف ایران بازداشت شده‌اند. به‌گفته مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اعتراضات سراسری مردم در ۳۱ استان، ۱۶۱ شهر و ۱۴۴ دانشگاه بزرگ کشور انجام شد و شمار کشته‌شدگان از ۲۶ شهریور تا ۱۱ دی‌ماه به ۵۱۲ نفر و تعداد بازداشتی‌ها نیز به ۱۹ هزار و ۲۰۴ نفر رسیده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.