ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عبدالحسین خسروپناه، مظهر تقلب و چاپلوسی دبیر شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی شد

خسرو پناه که داروی امام کاظم را برای درمان کووید کافی می‌داند، خواهان اخراج استادان دانشگاه و اسلامی‌سازی دانشگاه‌هاست و به کتابسازی و زد و بند شهرت دارد، به جایگاهی رفیع‌تر دست پیدا کرد.

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سرکوبگر با صدور حکمی عبدالحسین خسروپناه، از آخوندهای خرافه‌پرست را به سمت دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد:  

«‏با توجه به پیشنهاد اعضای شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی و موافقت رهبر انقلاب، رئیس‌جمهوری در حکمی حجت‌الاسلام خسروپناه را به‌عنوان دبیر شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.»

عبدالحسین خسروپناه، متولد ۱۳۴۵ که در زمان انقلاب فرهنگی دوران کودکی خود را می‌گذراند، تداوم‌دهنده انقلاب فرهنگی در معنای تهی کردن دانشگاه‌ها از علم و فلسفه است. در حکومت جمهوری اسلامی نام این فرآیند را «اسلامی‌سازی علوم انسانی» گذاشته‌اند.

خسروپناه مدیریت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ریاست هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی و ریاست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بررسی و تأمین نیازهای دینی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشته است. خسروپناه در حال حاضر استاد فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، و امام جمعه موقت دزفول است.

مدرک دکتری زورکی و کتابسازی و جعل

خسروپناه می‌گوید از مدرسه امام صادق مدرک دکتری «کلام اسلامی» را دریافت کرده. اما مدرک دکتری او هم زیر سوال است، زیرا ظاهراً مدرسه امام صادق صرفاً مدرک سطح چهار حوزه را اعطا می‌کند.

 حسین خداپرست، عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در مقاله‏‌ای تحت عنوان «انتحال را بود آیا که عیاری گیرند» تخلفات علمی در تألیفات خسروپناه را روشن کرده است: سرقت از کتاب «جاودانگی» رضا اکبری، رونویسی‌های دوباره‌ کلمه ‌به ‌کلمه از آثار خود که شمار تألیفات او را به ۵۰ «اثر» رسانده، تراکم و تورم در ارجاع‌دهی‌های درجه دوم و سوم.

خسروپناه در پاسخ منتقدانش را «اپوزیسیون نظام و انقلاب» معرفی کرد و گفت:

«برخی از کسانی که فرق حسن و قبح ذاتی و عقلی را نمی‌دانند وارد این گود شده و به عنوان نقد، تخریب می‌کنند و عده‌ای هم از مهندسان و داروسازان دیروز که امروز ردای فلسفه بر تن کرده‌اند و قصد طریقت در حکمت را دارند فریاد می‌زنند که مطالب خسروپناه غیردقیق است.»

خرافه‌پرستی، زد و بند و پارتی‌بازی

 بعد از همه‌‌گیری و کشتار کووید-۱۹ در ایران از عبدالحسین خسروپناه ویدئویی منتشر شد که در آن گفته بود سه بار به این بیماری مبتلا شده و هر بار با «داروی امام کاظم» و «داروی جامع امام رضا» بهبود یافته است. داروی امام کاظم برای فصل زمستان از شکر سرخ، هلیله سیاه، مصطکی اصل تشکیل شده و در فصل تابستان رازیانه هم بدان می‌افزایند. داروی جامع امام رضا هم از عفران و عاقرقرحا و سنبل الطیب و قاقله، بنج و خربق ابیض و فلفل سفی و مقداری عسل تشکیل شده.

آمار رسمی کشته شدگان کووید در ایران بیش از ۱۴۰ هزار نفر اعلام شده. تخمین زده می‌شود که شمار واقعی کشتگان سه تا پنج برابر این تعداد باشد. همین هفته قبل مسئولان هشدار داده بودند که ایران با کمبود پرستار مواجه است و یکی از دلایل آن کشتار کووید در میان پرستاران بوده است که به آن‌ها «شهید سلامت» لقب داده‌اند.

خسروپناه اهل زد و بند و پارتی‌بازی هم هست. نامه سفارشی او به مدیرکل آموزش و پرورش قم در آذر ۹۷ خبرساز شده بود. خسروپناه از مدیرکل آموزش و پرورش قم خواسته بود برای «همشیره» یک پست مدیریتی در نظر بگیرد. خسروپناه در پاسخ در توییتر نوشت:

«استاد عرفانم فرمود: "ذرهم فی خوضهم یلعبون"».

که یعنی: بگذار که در غفلت خود باشند و با اوهام خود بازی کنند.

او با چنین مایه‌هایی از کفایت و دانایی، از حامیان اخراج استادان از دانشگاه‌هاست. او در بهمن سال گذشته بدون توجه به ساختار دانشگاه ها که پژوهش را دشوار و کیفیت آموزش را نازل کرده، در مصاحبه با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به بهانه بی‌سوادی دانشجویان از اخراج استادان دفاع کرده بود.

در همین زمینه

 .

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mashang

    ملا ها سالهای متمادی حوزهء ضد علمیه را به ملت حوزهء علمیه قالب کردند وکسی هم نگفت که علم با دین و ماورالطبیعه سازگاری نداره، ربطه شان همان کارد و پنیره