ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فایزه مدرس گرجی، شهروند اهل سنندج به دلیل شرکت در مراسم سالگرد هواپیمای اوکراینی بازداشت شد

این شهروند سنندجی در سومین سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی تنها رفته بود تا بر مزار آیدا فرزانه و آروین مرتب گل بگذارد.

فایزه مدرس گرجی، شهروند اهل سنندج، صبح روز چهارشنبه ۲۸ دی، پس از مراجعه به اداره پلیس در رابطه با ضبط پلاک خودروی شخصی خود در سومین سالگرد سقوط هواپیمای و توقیف ماشین، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

فایزه مدرس گرجی در تاریخ ۱۸ دی همزمان با سومین سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط سپاه پاسداران که منجر به جان باختن ۱۷۶ نفر سرنشین آن شد، قصد داشت تا بر مزار آیدا فرزانه و آروین مرتب از جانباختگان این فاجعه در بهشت محمدی سنندج حاضر شود، اما ماموران انتظامی و امنیتی با مسدود کردن ورودی بهشت محمدی اجازه حضور مردم بر سر مزار جان‌باختگان و برگزاری مراسم سالگرد را ندادند.

به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان، نیروهای انتظامی در روز سومین سالگرد ساقط کردن هواپیمای اوکراینی، در شهر سنندج پلاک خودروی شخصی فایزه مدرس گرجی را در مقابل درب ورودی بهشت محمدی سنندج به دلیل قصد او برای شرکت در مراسم سالگرد هواپیمای اوکراینی توقیف کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.