ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس ستاد انتخاباتی جليلی: روحانی با چه اجازه‌ای اسناد طبقه‌بندی‌شده را منتشر کرد

علی باقری رئيس ستاد انتخابات

علی باقری رئيس ستاد انتخابات سعيد جليلی امروز در رابطه با مناظره سوم کانديداهای انتخابات رياست جمهوری که روز گذشته برگزار شد، سخن گفت.
به گزارش خبرگزاری مهر باقری بيشتر سخنان خود را به عملکرد حسن روحانی، کانديدای انتخابات رياست جمهوری و رئيس‌ هيأت نمايندگی ايران در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای گروه ۱+۵ در دولت محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران، اختصاص داد و وی را با سازشکاری با غرب متهم کرد.

باقری از روحانی پرسيد: "آيا شما قائل به اين‌که ايران بايد از حقوق هسته‌ای برخوردار بوده و در اين عرصه در چهارچوب قانون از همه ظرفيت‌های خود استفاده کند، قائل هستيد يا نه؟ اگر بر اين مسأله قائل هستيد چرا همه فعاليت‌های هسته‌ای کشور را تعطيل کرديد؟"
علی باقری گفت: "در صحبت‌هايی که از آقای روحانی نقل شده و ديروز هم به آن تأکيد کردند اين آمده که با پذيرش توافق سعدآباد - بروکسل و پاريس توانستيم کشور را جنگ نجات دهيم، چند سئوال مطرح می‌شود که آيا اصلاً واقعاً مسأله جنگ وجود داشته يا نه و آيا اين اقدام آن‌ها بهترين اقدام برای جلوگيری از جنگ بوده يا نه و در نهايت اگر ادعای آن‌ها درست است آيا توانستنند جنگ را خنثی کنند يا نه."

به‌گفته وی وقتی توافق پاريس امضا شد ايران تعهدات زيادی را پذيرفت و هيچ چيزی هم به ازای آن نگرفت.

رئيس ستاد انتخابات سعيد جليلی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به مناظره روز گذشته گفت: "نسبت به ادعای آقای روحانی بايد اسناد مختلف بررسی شود و برای بررسی و انتشار آن نياز به مجوز است، آقای روحانی اسناد طبقه بندی شده نظام را منتشر کرده که ملک شخصی افراد نيست؛ از کجا اين اسناد را آورديد که انتشار کرديد، از کدام مرجع قانونی اجازه گرفتيد که اين اسناد را منتشر کرديد."
مناظره سوم هشت کانديدای يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری بيشتر بر محور مذاکرات هسته‌ای ايران می‌چرخيد و اکثر کانديداها از عملکرد سعيد جليلی به‌عنوان رئيس هيأت مذاکره‌کننده ايران انتقاد کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ali

    روش سعید جلیلی که دیگه مذاکره نمیخواست. از همین تهران زنگ میزدند میگفتند مرغ هسته ای خامنه ای یک پا داره اونها هم تحریمها را اضافه میکردند. این مردک بگوید به عنوان مذاکره هسته ای شخص ایشان به عنوان مذاکره کننده برای ایران چه چیزی به ارمغان آورده است جز تحریم و له شدن مردم. اینکه ایشان برود حرفهای خامنه ای را تکرار کند و بدون هیچ دستاوردی برگردد را اسمش را مذاکره نمیگذارند. مذاکره و دیپلماسی یعنی بده بستان دو طرفه یعنی دادن و گرفتن امتیاز. اینکه تمامی صنایع کشور یا نابود شده اند و یا در حال ورشکستگی هستند و قیمت ارز در طول این 2 سال 3 برابر شده به طور غیر مستقیم نتیجه ناتوانی حکومت در حل مشکل هسته ای است. نان و شغل و بهداشت مردم از بین رفته تا سانتریفوژهای خامنه ای بچرخند.

  • faraj

    خرگوش ٬ اگر فعالیت‌های هسته‌ای کشور را تعطیل نمی کردند که همین افتضاح فعلی بار میامد.