ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسین اختیاریان، معترض زندانی در خرم‌آباد، به‌دلیل عدم رسیدگی پزشکی به شکستگی دست‌اش در اعتصاب غذاست

منابع آگاه به زمانه گفته‌اند که مأموران امنیتی هنگام بازداشت حسین اختیاریان، او را با خشونت کتک زدند و دست‌اش را شکستند.

بنا به اطلاعات رسیده به «زمانه»، حسین اختیاریان، معترض زندانی در زندان خرم‌آباد، از هفت روز پیش در این زندان در اعتراض به شرایط بازداشت دست به اعتصاب غذا زده است.

منابع آگاه به زمانه گفته‌اند که مأموران امنیتی هنگام بازداشت حسین اختیاریان، او را با خشونت کتک زدند و دست‌اش را شکستند. به علت عدم رسیدگی به شکستگی دست، او قادر به حرکت دادن دستش نیست.

حسین اختیاران برادر محمد، زندانی دیگر خرم‌آبادی است که در مراسم چهلم نیکا شاکرمی شرکت کرده بود، و بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی از ناحیه پای چپ به‌شدت زخمی و سپس بازداشت شد. او از تاریخ ۸ آبان با عنوان «مجهول الهویه» در بیمارستان عشایر خرم‌آباد بستری شده بود.

محمد اختیاریان ورزشکار بدن‌سازی (پاورلیفتینگ) است. منابع مطلعی که خبر زخمی شدن و بازداشت این شهروند خرم‌آبادی را در اختیار زمانه قرار دادند، از تاریخ و محل دقیق بازداشت اطلاعی نداشتند، اما گمان می‌رود ۵ آبان در چهلم نیکا شاکرمی بازداشت شده است.

از آغاز قیام ژینا تا کنون، جمهوری اسلامی برای سرکوب اعتراض‌ها صدها تن را کشته و بیش از ۲۰ هزار تن را بازداشت کرده و چهار معترض در پرونده‌های مربوط به این قیام را اعدام کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.