ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش: ایران دو گام تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

ایران که روزی قدرت شماره یک قاره‌ی آسیا بود، پس از پیروزی برابر قطر با تنها گل رضا قوچان‌نژاد پیروز شد، او بازیکن هلندی ایرانی تباراست که فوتبال را در باشگاه‌های هلند آغاز کرده و در حال حاضر در باشگاه استاندارد لی یژ بلژیک بازی می‌کند.

فوتبال ژاپن برای پنجمین بار پی در پی به دور پایانی جام جهانی ۲۰۱۴برزیل راه یافت . به لطف برنامه‌ریزی درست ؛ داشتن یک لیک حرفه‌ای و بازیکنانی در لیگ‌های اروپایی و داشتن یک مربی در سطح جهانی « آلبرتو زاکه رونی»ایتالیایی . ژاپنی‌ها در حالی  بلیت حضور در جام جهانی را به دست آوردند که هنوز دو دیدار مقدماتی دیگر برابر عراق و اردن در پیش دارند.ژاپن در حال حاضر در جام کنفدراسیون های فیفا  به عنوان نماینده‌ی قاره‌ی آسیا حضور دارد.
اما ایران که روزی قدرت شماره یک قاره‌ی آسیا بود، پس از پیروزی برابر قطر با تنها گل رضا قوچان‌نژاد پیروز شد، او بازیکن  هلندی ایرانی تباراست که فوتبال را در باشگاه‌های هلند آغاز کرده و در حال حاضر در باشگاه استاندارد لی یژ بلژیک بازی می‌کند.
ایران که با پیروزی سه شنبه شب بار دیگر در جاده‌ی جام جهانی قرار گرفت باید به دیدار سرنوشت سازش، برابر لبنان در ورزشگاه آزادی امید ببندد و دیدار پایانی با کره‌ی جنوبی در اولسان. در این میان دیدار کره‌ی جنوبی با ازبکستان نیز برای ایران اهمیت دارد. فریدون شیبانی مفسر جهانی فوتبال در باره ی دو قدم پایانی ایران بررسی می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

    […] زمانه ورزش: ایران دو گام تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل […]