ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زلزله در خوی با شدت ۵,۹ ریشترـ سخنگوی اورژانس کشور کشته شدن حداقل دو تن را تایید کرد

زلزله چنان شدید بوده که در ارومیه هم مردم را وحشت‌زده کرده است.

در ناحیه خوی، واقع در آذربایجان غربی، زمین لرزیده است. در ارومیه هم زمین‌لرزه حس شده و مردم را وحشت‌زده کرده است. شدت زلزله ۵,۹ ریشتر گزارش شده است. رسانه‌های رسمی ایران بامداد یکشنبه از جان باختن حداقل دو نفر و مصدوم شدن بیش از ۳۰۰ نفر خبر دادند.

ایرنا نوشته است «طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب در عمق ۷ کیلومتری اتفاق افتاد. مکان دقیق این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۴۴,۹۰ درجه و عرض جغرافیایی ۳۸,۵۹ درجه گزارش شده است.»

در خبرگزاری‌ها هنوز از میزان آسیب و پیامدهای زلزله تا زمان تنظیم این خبر (۲۳ به وقت ایران) خبری منتشر نشده است. خبرگزاری مهر نوشت مردم از ترس و وحشت در سرما از خانه‌هایشان بیرون آمده‌اند.

دو عکس از آسیب‌های زمین‌لرزه در خوی

پی‌نوشت:

بامداد یکشنبه نهم بهمن همزمان با اعزام تیم‌های امداد و نجات به مناطق زلزله‌زده سخنگوی اورژانس کشور شمار جان باختگان را دو تن و مجروحان را ۱۲۲ تن اعلام کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.