ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روايت فائزه هاشمی از ردصلاحيت هاشمی رفسنجانی

فائزه هاشمی رفسنجانی گفته است

فائزه هاشمی رفسنجانی گفته است شورای نگهبان در ابتدا صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی را برای حضور در رقابت انتخابات رياست‌جمهوری تاييد کرده اما "افرادی با ماموريت تغيير نظر شورای نگهبان" به جلسه اين نهاد رفته‌اند.

به گزارش تارنمای کلمه، فائزه هاشمی گفته است: "گفته می‌شود در رای‌گيری اوليه در جلسه شورای نگهبان اکثريت با آقای هاشمی بود، سپس افرادی با ماموريت تغيير آرا به اين جلسه می‌روند."

به گفته وی "(اين افراد) احتمال بالای پيروزی آقای هاشمی در مرحله اول را بيان می‌کنند و اينکه نتيجه تلاش‌های‌شان در اين سال‌ها با آمدن آقای هاشمی هدر می‌رود و حذف ايشان در اين مرحله بی‌دردسرتر از حذف ايشان پس از برگزاری انتخابات است و دوباره رای‌گيری می‌شود، بعضی اعضای شورای نگهبان اعتراض می‌کنند و بعضی به عنوان اعتراض جلسه را ترک می‌کنند."

فائزه هاشمی افزوده است: "ماموريت انجام می‌شود، يعنی آقای هاشمی رد صلاحيت شد."

به گفته اين فعال سياسی "رد صلاحيت آقای هاشمی يعنی رد جمهوريت و اسلاميت نظام."

پيش از اين نيز علی مطهری، يکی از نمايندگان مجلس ايران گفته بود صلاحيت هاشمی رفسنجانی با دخالت نيروهای امنيتی رد شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.