ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله به ستادهای روحانی و عارف در شیراز

گزارش‌های رسیده از شیراز حاکی

گزارش‌های رسیده از شیراز حاکی از حمله به برخی ستادهای محمدرضا عارف و حسن روحانی در شهر شیراز است.

به گزارش دو تارنمای جنبش راه سبز (جرس) و ندای سبز آزادی، شماری از نیروهای لباس شخصی روز دوشنبه، بیستم خرداد ماه به ستاد این دو نامزد اصلاح‌طلب حمله کرده‌اند.

همچنین پس از این حملات رییس ستاد جوانان حسن روحانی و برخی از اعضای ستاد این نامزد انتخابات از سوی نیروهای امنیتی احضار شده‌اند.

این حملات پس از انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان صورت گرفت. عباسعلی کدخدایی روز دوشنبه در دیدار با رئیس ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری این شایعه را تکذیب کرد.

ستادهای محمدرضا عارف و حسن روحانی هنوز نسبت به خبر حمله به ستادهای انتخاباتی خود در شیراز واکنش نشان نداده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mmansour piry khanghah

    اقای جلیلی بهتر است به دو دلیل زیر خود را از گردونه انتخابات خارج کند و یا به امید انتخاب شدن در انتخابات ۹۶ (؟ ؟) رفتار سیاستمدارانه و دیپلماتیکی خود را حفظ کند! ۱ - مردم از نظام ناراضی هستند و بهتر است که کاندیدای اصلاح طلبان رأی بیآورد که منبعد تمام مسئولیتها با کسانی باشد که مدعی آزادی و رونق اقتصادی و اصلاحات(بخوانید جلوگیری از غارت بیت المال بتوسط باند رقیب )هستند. ۲ - عدم موافقت و عدم اجازه صهیونیستها به دولت آمریکا،جهت مذاکره مستقیم آمریکائیان با نمایندگان آقای خامنه ای و نیز مخالف بودن رژیم صونیسی با غنی سازی توسط ایرانیان و نهایتأ هم عدم موافقت و عدم اجازه به اوباما جهت لغو تحریم ها. آقای خامنه ای خوب میدانند که حسن روحانی برگ برنده وی و نظام اسلامی در مقابل جنجال سازیهای صهیونیست ها و جنگ افروزی امپریالیسم آمریکا و مردمفربی های استعمارگر اروپایی است.لذا بهتر است که اصولگرایان و نمایندگانشان از تند روی و جنجال برانگیزی دوری کرده وشرایط رئیس جمهور شدن روحانی را بدون دادن هزینه مهیا کنند و نیز تلاش نمایند که کاندیدای اصلاح طلبان(بخوانید باند معفیای قدرت به رهبری رفسنجانی) را مجبور به دادن وعده های بیشتر کرده و از ایشان بپرسید که اگر به وعده هایشان عمل نکردند،حاظر به استعفا خواهند بود یا خیر؟ مردم ایران هم باید آگاه باشند که غرب به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و انگل چسبیده به آن(رژیم صهیونیستی) ٬نه علاقه ای به اصلاح طلبان و نه علاقه ای به اصولگرایان دارند و نه خواهان برقراری مردم سالاری در ایران هست و با حمایت دروغین خود از اصلاحطلبان ،فقط قصدآشوب و سرنگونی این نظام و جایگزین کردن دیکتاتوران بی لیاقت تر و خشن تر و غارتگر تر در ایران را دارد. هموطنان محترم لطفأ به اقای روحانی رأی بدهید که هرگونه بهانه از طرف آمریکا،اروپا ،رژم صهیونیستی و متحدین فریب خورده آنان(باند معافیای قدرت به سرکردگی رفسنجانی و موسوی سلب گردد و دولت آمریکا برای حفظ آبروی بین المللی(؟؟؟) خود مجبور به لغو تحریم های ضد بشریخود و به رسمیت شناختن حقوق بین المللی مردم ایران گردد.موفق باشید