ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلاتکليفی مدير و سردبير سايت بازتاب در سلول انفرادی

علی غزالی، مدير سايت بازتاب

علی غزالی، مدير سايت بازتاب امروز و فواد صادقی، سردبير اين سايت که چند هفته است بازداشت شده‌اند، در سلول انفرادی در وضعيت بلاتکليف به سر می‌برند.

به گزارش تارنمای کلمه، وضعيت بلاتکليف اين دو روزنامه‌نگار "خانواده آن‌ها را به شدت دچار مشکل کرده است."

کلمه می‌گويد: "بهانه بازداشت علی غزالی و فواد صادقی، خبر انتشار نوار احمدی‌نژاد درباره انتخابات گذشته بوده که اکنون در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری فارس، بر برنامه جريان انحرافی در خصوص انتشار سی‌دی قرمز و افشاگری با هدف اخلال در فضای انتخابات تأکيد شده است."

بازتاب پيش از توقف فعاليت خبر داده بود که محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران نوار مکالمه‌ای را در اختيار دارد که نشان می‌دهد يکی از مقامات حکومتی در سال ۱۳۸۸ به او گفته که هشت ميليون به آرايی که در انتخابات رياست‌جمهوری به‌دست آورده، اضافه می‌کنند.

به گفته کلمه "فشار برخی عناصر امنيتی حامی بابک زنجانی که با افشاگری‌های مکرر سايت بازتاب، اقدامات خلاف قانونش بر ملا شده است" از ديگر دلايل بازداشت مسئولان اين سايت است.

گفته می‌شود بابک زنجانی يکی از بدهکاران بزرگ بانکی در ايران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.