ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابهام در نتیجه انتخابات ایران

به هر روی سه روز دیگر قرار است که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگذار شود و رویداد‌های روزهای اخیر نیز نتوانسته کمکی خاصی به پیش‌بینی یا گمانه‌زنی نتیجه نهایی انتخابات کند.

با کناره‌گیری شب گذشته محمدرضا عارف از رقابت‌های ریاست جمهوری، صحنه انتخابات در ایران، تنها تا اندازه‌‌ای روشن‌تر شد؛ حالا نیروهای اصلاح‌طلب، در کنار تمامی نیروهای تحول‌خواهی که کماکان به مکانیسم رای‌گیری در انتخابات جمهوری اسلامی -دست‌کم به عنوان یک فرصت برای جامعه-  باور دارند، باید حول حسن روحانی، نامزد منسوب به اصلاح‌طلبان گرد آیند. نکته جالب در کناره‌گیری‌های روز گذشته این بود که نه غلام‌علی حداد عادل و نه محمدرضا عارف، آشکار اعلام نکردند که در ائتلاف با کدام نامزد قصد کناره‌گیری گرفته‌اند.
به هر روی سه روز دیگر قرار است که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شود و رویداد‌های روزهای اخیر نیز نتوانسته کمکی خاصی به پیش‌بینی یا گمانه‌زنی نتیجه نهایی انتخابات کند.
بهنام دارایی‌زاده در گفت‌وگو با میثم بادامچی نویسنده و تحلیل‌گر سیاسی در زمینه انتخابات در ایران به این موضوعات پرداخته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.