ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پايان زمان تبليغات انتخابات رياست جمهوری و شوراها

از ساعت هشت صبح امروز

از ساعت هشت صبح امروز تبليغات کانديداهای انتخابات رياست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پايان يافت و پس از اين زمان هرگونه تبليغ، تخلف خواهد بود.

اين تصميم بر اساس قانون انتخابات رياست جمهوری ايران است که فعاليت‌های انتخاباتی نامزدهای رياست جمهوری به‌طور رسمی از تاريخ اعلام اسامی آنان به‌وسيله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت پيش از شروع انتخابات پايان می‌يابد.

مصطفی محمدنجار، وزير کشور و ديگر مسئولان وزارت کشور گفته‌اند در زمان تبليغات اين دوره، تخلف انتخاباتی خاصی رخ نداده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jamal

    اخراج يکی از خبرنگاران الجزيره رژيم تهران يکی از خبرنگاران زن شبکه الجزيره را پس از بازجويی و اذيت و آزار از تهران اخراج کرد. وی "فاطمه الصميدی" نام دارد. اين خبرنگار طی گفتگويی با تلويزيون الجزيره توضيح داد که رژيم تهران طی 24 ساعت دوبار از او بازجويی کرده است. بازجوها حين بازجويی به او توهين کرده و از او در باره زندگی خصوصی اش سئوال کرده اند. ماموران همچنين از او می خواهند اسامی افرادی را که در ایران با آنها گفتگو کرده در اختيارشان قرار دهد. وقتی این خبرنگار خواسته های ماموران را رد می کند، آنها او را تهديد به حبس و سپس او را از ایران اخراج می کنند.