ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهرام ناظری، سالار عقيلی و هنگامه اخوان حمايت خود از قاليباف را تکذيب کردند

به گزارش تارنمای انتخاب، شهرام

به گزارش تارنمای انتخاب، شهرام ناظری، محمد سرير، سالار عقيلی و هنگامه اخوان، چهره‌های موسيقی ايرانی، حمايت خود از محمدباقر قاليباف، کانديدای انتخابات رياست جمهوری را تکذيب کردند.

هنگامه اخوان ضمن انتقاد از خانه موسيقی گفت: "من از دوستانم در اين مرکز خواسته‌ام تا اسم مرا پاک کنند، چون من هرگز مصداقاً در مورد انتخابات صحبتی نکرده‌ام اما متأسفانه تا هنوز اسم من در ذيل بيانيه در سايت‌ها موجود است."

اين گزارش می‌افزايد هادی منتظری، نوازنده و آهنگساز موسيقی اصيل ايرانی نيز حمايت خود از قاليباف را تکذيب کرده و گفته است خانه موسيقی با آن‌ها برای انتشار بيانيه حمايت از قاليباف صحبتی نکرده و وی اين بيانيه را امضا نکرده است.

دو روز پيش سایت خانه موسیقی، بيانيه جمعی از اهالی موسیقی ایران را که در میان آن‌ها نام هنرمندانی چون شهرام ناظری، هنگامه اخوان، داود گنجه‌ای، محمد سریر، شاهین فرهت، سالار عقیلی و… دیده می‌شد در حمايت از نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.

در این بیانیه آمده بود، از آن‌جا که قالیباف در مقام شهردار تهران “توفیقات مهمی در زمینه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی پایتخت داشته و در مسیر تعالی فرهنگی کشور اقدامات مفید و عملی انجام داده است”، از وی حمایت می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • dara

    یک  روز مانده به نمایش انتخابات رژیم امروز نیز رسانه‌ها انباشته از اخبار انتخاباتی و وعده‌های پوشالی نامزدها بود. اما نکته‌ی جالب اینکه خبرگزاری امنیتی فارس همچون چهار سال پیش پیش‌بینی کرد محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات خواهند رفت. این خبرگزاری ادعا کرده که نتیجه یک نظرسنجی مرکزی «معتبر» نشان می‌دهد میزان مشارکت در انتخابات «۷۴ درصد» خواهد بود. فارس نوشته است: «چنانچه بعد از کناره‌گیری عارف و حداد عادل، کناره‌گیری دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دومرحله‌ای خواهد بود و قالیباف و جلیلی به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.» خبرگزاری امنیتی فارس چهار سال پیش و در آستانه برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز نطرسنجی‌های مشابهی منتشر کرد که نتیجه آن دوره از انتخابات بر اساس همان نظرسنجی‌ها اعلام شد.

  • عین الله باقرزاده قمی

    هر چند هر انسانی اختیار خود را دارد اما در کشوری که مردمش را به زنجیر استبداد کشیده اند واسمت هنر مند باشد این اختیار از تو گرفته میشود که راهی جز در کنار مردم ماندن تورا ماندگار نمیکند یکطرف هم پول دارد هم زور دارد هم کنسرت برایت میگذارد هم فیلم برایت میسازد اما یکطرف هیچکدامش را ندارد جز آزاده گی .یکروز پروانه معصومی هنرمندی بود که واقعا هنرش تماشا داشت اما روزی دیگر که در تب میسوخت وکفش وکلاه میکرد تا بر دهان ملت بزند دیگر هنری نداشت او برای همیشه مرد همینگونه اند جغله های سینمای ایران نظیر ناشریفی نیا و اما اینجا حرف از هنرمندی بزرگ که میتوانست در حد وحدود قمر الملوک وزیری موسیقی ایران را تکان دهد ودر همان مدت کم قبل از انقلاب نیز تکان داد اما افسوس که متحجران دین او را به زنجیر دومی کشیدند تا نخواند گرچه گویا شغلی در همین زمینه در وزارت ارشاد دارد اما او و سیما مافیها دو هنرمند پرتوانی بودند که سوختند وپرپر شدند وما را محروم از زیبایی هنرشان کردند البته زورمداران دین کر دند سخن از بزرگ هنرمندی بنام هنگامه اخوان است در کنار دو هنرمند بزرگ دیگر ناظری وسالار عقیلی برای هندی 1000 شوندگان قطعا هندی 1 و2 بدرد نمیخورد که باید در هنر نیز هندای 1000 سوار باشند تا رای جمع کن باشند وقتی که این خبر را خواندم منجمد شدم خصوصا برای خانم اخوان که برایم هنرمندی است که سخن اول را مگوید وهمین گونه ناظری عزیز وسالار اکنون خوشحالم که جانب چماق داران سفسطه باز ومردم فریب وریاکار ووصله وپینه کن عمران وآبادانی ونخود هر آش را نگرفته اند حداقل در این بحران قحط الرجال آزادانه انتخاب بهتر است جانب آنرا گرفت که جانب ملت را میگیرند نه بله قربان گویی را بدون هیچ مکثی وظیفه دینی بخوانید وظیفه مادی خود میدانند همینهایی که ثروتها را بر باد دادند وقت را کشتند وتاریخ را به عقب برگرداندند ودر خیال خود قهرمان نیز هستند البته برای خود وفامیل ودور وبری هاشان حتما قهرمانند زیرا هم آزادند هم دارند بخورند هم قادرند هر کاری را در این نظام مردم کش بکنند ودر بوق وکرنا هم دم از آزادی وافتخار وبزرگ منشی وسروری ایرانیان بزنند ما که خود میدانیم که همه جز دروغی بیش نیست زیرا هر انکس خویش خود بهتر شناسد وقتی اینان مناظره میکنند آدم که میشناسدشان میداند که چه اندازه در یک کلام نامردند ودروغزنع