ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز کار خودسنجی «من‌گزین»

«من‌گزین» خود را یک آزمون برای سنجش گزینش‌ها و گرایش‌های مخاطبان ایرانی معرفی کرده و بر آن است که ابزاری برای خودشناسی سیاسی – اجتماعی باشد.

تارنمای «من‌گزین» به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. «من‌گزین» خود را یک آزمون برای سنجش گزینش‌ها و گرایش‌های مخاطبان ایرانی معرفی کرده و بر آن است که ابزاری برای خودشناسی سیاسی – اجتماعی باشد.
در جوامع غربی، بسیاری در ایام نزدیک به انتخابات از این‌گونه خودسنجی‌ها استفاده می‌کنند تا ارزیابی از موضع سیاسی و اجتماعی خود نسبت به مسائل مختلف جامعه داشته باشند. بسیاری از شهروندان با این شیوه نزدیکی یا دوری خود را با احزاب یا کاندیداهای مختلف انتخاباتی می‌سنجند. اما این خودسنجی، با توجه به شرایط سیاسی ایران و نبود حزب‌های سیاسی مختلف چقدر برای این جامعه کاربرد دارد؟
حسین قاضیان، جامعه‌شناس و طراح «من‌گزین»، در گفت‌وگو با لیدا حسینی‌نژاد در مورد این آزمون و کاربرد و اهمیت آن برای مخاطبان ایرانی توضیح می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سلمان محمدی

    جسارتا پشتیبان مالی این کار کیست؟ یعنی این اطلاعات را شما برای چه کسی یا چه نهادی جمع می کنید؟ (ببخشید که ما هنوز عقب مانده و لذا بیگانه هراس ایم!)

  • niloo

    ممنون اقای قاضیان