ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جان کری: شهامت ایرانیان را ستایش می‌کنیم

جان کری، وزیر خارجه آمریکا،

جان کری، وزیر خارجه آمریکا، در بیانیه‌ای در رابطه با پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، گفت که آمریکا "شهامت" ایرانیان را برای رفتن به پای صندوق‌های رای تحت کنترل حکومت و محدود بودن آزادی بیان و حق تجمع، "ستایش" می‌کند.

او اعلام کرده است که آمریکا آماده "گفت‌وگو و مذاکره با دولت و مردم" ایران برای رسیدن به راه‌حل سیاسی است.
جان کری با ابراز نگرانی از سانسور رسانه‌ها، اینترنت و پیام‌های تلفنی و کمبود شفافیت در روند انتخابات، گفت که مردم ایران با همه این مشکلات، علاقه خود را برای داشتن آینده‌ای بهتر نشان دادند.

وزیر خارجه آمریکااظهار امیدواری کرده است که رئیس جمهوری جدید ایران در ماه‌های آینده به برنامه‌های انتخاباتی‌اش درباره گسترش آزادی برای شهروندان ایرانی عمل کند.

کاخ سفید نیز روز 25 خرداد ماه، ساعاتی پس از اعلام نتایج انتخابات در بیانیه‌ای از اعلام آمادگی ایالات متحده برای مذاکره مستقیم با ایران درباره مسایل سیاسی خبر داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.