ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی رئیس‌جمهور منتخب ایران و مهم‌ترین پیام یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

حسن روحانی چگونه رئیس جمهور ایران شد؟ مهم‌ترین چالش‌های پیش روی او چیست؟ مهم‌ترین پیام این انتخابات چه بود؟

واکنش‌های گوناگون داخلی و خارجی به انتخاب حسن روحانی به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران ادامه دارد. خبرانتخاب حسن روحانی با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای، با اندکی تاخیر از سوی وزیر کشور در دور نخست اعلام شد و همه را شگفت زده کرد. روحانی یکی از مورد اعتمادترین چهره‌های رژیم و رهبری است.
حسن روحانی چگونه رئیس جمهور ایران شد؟ مهم‌ترین چالش‌های پیش روی او چیست؟ مهم‌ترین پیام این انتخابات چه بود؟ ایرج ادیب‌زاده این پرسش‌ها را با بابک امیر خسروی، فعال سیاسی و از رهبران حزب دموکراتیک مردم ایران واتحاد جمهوری خواهان و علیرضا نوری‌زاده، روزنامه‌نگار، نویسنده و کارشناس مسائل سیاسی ایران در میان گذاشته است. امیرخسروی باور دارد که این انتخابات نشان داد که می‌شود در همین جمهوری اسلامی هم دست به تغییرات زد و رژیم را وادار به تمکین کرد، اگر مردم اراده کنند. علی‌رضا نوری‌زاده نیز می‌گوید: آن ۳۷۰ هزار رای مهندسی شده بود .

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.