ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مراسم استقبال از تيم ملی فوتبال بدون حضور زنان برگزار می‌شود

فدراسيون فوتبال ايران در اطلاعيه‌ای

فدراسيون فوتبال ايران در اطلاعيه‌ای گفته است به‌مناسبت صعود تيم ملی فوتبال ايران به جام جهانی مراسم ويژه‌ای در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اين مراسم ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه جاری با حضور علاقمندان و طرفداران تيم ملی برگزار خواهد شد و بازيکنان پس از ورود به ورزشگاه آزادی، طی مراسمی دور افتخار می‌زنند و صعود به جام جهانی را همراه با تماشاگران جشن خواهند گرفت.

فدراسيون فوتبال ايران در اطلاعيه خود اعلام کرده است که زنان حق ندارند در اين مراسم شرکت کنند و تنها مردان می توانند حضور داشته باشند.

پيش از اين در سال ۱۹۹۸ هنگامی که تيم ملی ايران توانست در ديدار تاريخی با استراليا به جام جهانی فرانسه راه يابد، مراسم استقبال از بازيکنان ايران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و زنان به تصميم خود به‌شکل گسترده‌ای در آن شرکت کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آقای رئیس جمهور، اولویت رسیدگی به موارد نقض حقوق بشراست

    [...]  فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد  به‌مناسبت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی مراسم ویژه‌ای در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد زنان حق ندارند در این مراسم شرکت کنند و تنها مردان می توانند حضور داشته باشند. این مراسم که قرار بود ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه جاری با حضور علاقمندان و طرفداران تیم ملی برگزار شود به علت تصمیم تبعیض گرایانه فدراسیون فوتبال با استقبال سرد مردم روبرو شد. این در حالی است که پیش از این در سال ۱۹۹۸ هنگامی که تیم ملی ایران توانست در دیدار تاریخی با استرالیا به جام جهانی فرانسه راه یابد، مراسم استقبال از بازیکنان ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و زنان به تصمیم خود به‌شکل گسترده‌ای در آن شرکت کرده بودند. [...]