ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نتانياهو از اتحاديه اروپا خواست تا در برابر ايران قاطعانه بايستد

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل امروز

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل امروز از اتحاديه اروپا خواست تا در برابر برنامه هسته‌ای ايران همچون اسرائيل و آمريکا قاطع باشد.

بنيامين نتانياهو از اتحاديه اروپا خواست تا حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروريستی خود قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نتانياهو که در اورشليم (بيت‌المقدس) با کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا ديدار می‌کرد گفت: "پيوستن اتحاديه اروپا به ايالات متحده، اسرائيل و عناصر مسئول در جامعه جهانی برای متوقف ساختن برنامه هسته‌ای ايران، از اهميت برخوردار است."

اسرائيل و کشورهای غربی معتقدند برنامه هسته‌ای ايران در راه دستيابی به سلاح اتمی پيش برده می‌شود، ايران اما اين اتهام را رد کرده و می‌گويد برنامه هسته‌ای اين کشور "صلح‌آميز" است.

از زمان پيروزی حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری ايران، بنيامين نتانياهو و مقام‌های دولتی وی سعی کرده‌اند به هم‌پيمانان خود بگويند که اين انتخابات چيزی را در ايران تغيير نخواهد داد و بايد فشارها بر اين کشور ادامه يابد و از تحريم‌ها عليه جمهوری اسلامی کاسته نشود.

نخست‌وزير اسرائيل همچنين از اتحاديه اروپا خواست تا حزب‌الله لبنان را که از حمايت ايران برخوردار است در فهرست سازمان‌های تروريستی خود قرار دهد.

نتانياهو گفت: "اگر حزب‌الله يک سازمان تروريستی نيست پس چه گروهی تروريست است؟"

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mmansour piry khanghah

    «نتانیاهو گفت: “اگر حزب‌الله یک سازمان تروریستی نیست پس چه گروهی تروریست است؟”» پاسخی از این ساده تر برای این موجود نیافتم:دولت صهیونیستی!