ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"احمدی‌نژاد در انتخابات سه بار درخواست حکم حکومتی کرد"

عبدالله حاج صادقی، جانشين نماينده آيت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران افشا کرد که محمود احمدی‌نژاد در رابطه با تأييد صلاحيت‌ها سه بار نزد رهبر جمهوری اسلامی رفته بود.

عبدالله حاج صادقی، جانشين نماينده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران افشا کرد که محمود احمدی‌نژاد در زمان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در رابطه با تأييد صلاحيت‌ها سه بار نزد آيت‌الله علی خامنه‌ای رفته بود.

عبدالله حاج صادقی: سياست خارجی دست شما نيست که بخواهيد آن را تغيير دهيد اين‌ها در حوزه اختيارات ولايت است

به گزارش سايت رسا، حاج صادقی که شب گذشته در دانشگاه قم سخنرانی می‌کرد، گفت: "رئيس‌جمهور سه بار برای حکم حکومتی خدمت رهبری رفت و چانه‌زنی کرد اما رهبری خواسته رئيس‌جمهور را قبول نکردند."

در اين دوره از انتخابات رياست جمهوری، صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی، کانديدایی که احمدی‌نژاد از او حمايت می‌کرد، توسط شورای نگهبان رد شد و مشايی تنها می‌توانست با حکم حکومتی آيت‌الله خامنه‌ای وارد رقابت‌های انتخاباتی شود.

عبدالله حاج صادقی افزود: "در مراحل قبلی نظام نگران حضور حداکثری مردم در انتخابات بود و با حکم حکومتی برخی را برمی‌گرداندند، اما امروز آن‌قدر نظام اسلامی با ثبات و مطمئن است که نيازی به حکم حکومتی ندارد."

جانشين نماينده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه، در بخش ديگری از سخنان خود، با بيان اين‌که دشمنان بر روی نخستين نشست خبری حسن روحانی، پيروز انتخابات رياست جمهوری، حساب ويژه‌ای باز کرده بودند، اعلام کرد که آيت‌الله خامنه‌ای پيش از نشست رسانه‌ای روحانی به وی گفته بود: "بدانيد نخستين مصاحبه شما در دنيا بسيار قابل توجه است و افراد با انگيزه‌های مختلفی سئوال می‌کنند."

حاج صادقی از نشست رسانه‌ای روحانی تعريف کرد و گفت: "رئيس جمهور منتخب ما توانست به زيبايی به آن‌ها پاسخ داده و محکم در برابر آن‌ها بايستد."

وی عملکرد تاکنونی حسن روحانی را مثبت ارزيابی کرد و افزود: "اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا منتخب مردم را مصادره کنند."

جانشين نماينده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه با تأکيد بر اين‌که "در نظام اسلامی يک سياست‌گذار بيشتر وجود ندارد که آن هم ولی فقيه است"، گفت اين‌که در مناظره‌ها کانديداهای رياست جمهوری سخن از تغيير و تحول در سياست خارجی می‌گفتند، سخن درستی نبود.

 حاج صادقی گفت: "سياست خارجی دست شما نيست که بخواهيد آن را تغيير دهيد اين‌ها در حوزه اختيارات ولايت است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیر

    اصلاح طلبها هم هنوز طرف به ریاست جمهوری نرسیده در خواستها از در و دیوار باریدن گرفت" از ازادی سران در حصر تا دانشگاهیان و بسیاری دیگر! اونها هم از دیروز شروع کرده اند به مقاومت در برابر ادعای اصلاح طلبان که اصلا شماها هیچ نقشی در انتخابات نداشتید و روحانی اصولکراست و مردم رای به نظام دادن و شجونی دوباره فحشهاشو از سر گرفت و شریعتمداری شروع به در فشانی کرده و روز از نو و روزی از نو. من نمیگم درخواستها ناحقه فقط وقتی که طرف مقابل زخم خورده است و تا این حدم عوضیه باید کارها یه مقدار در خفا پیش بره تا کار شکنی صورت نگیره.

  • Ali

    چنان خامنه ای ا در مرتبه خدایی نشانده اند و بر او سجده میکنند که فرعون در مقابل او هیچکاره است. انگاری هیچ انسان دیگری در ایران حق اظهار وجود ندارد و فقط نماینده خدا بر روی زمین است که همه چیز را میچرخاند. با این پاچه خواری و کفش لیسی ها روزی که رهبر معظم با کله زمین بخورد هیچکدام از این کاسه لیسان در کنارش نخواهند بود. سرنوشت صدام و قذافی و مثل اینکه تنها درسش برای خامنه ای این بوده که برای اینکه به مانند قذافی قفایش را جوانی ندرد فقط باید به بمب اتمی اسلامی متوسل شود. آن روز که برسد بمب اتمی هم به داد او و نمایندگان آدم خوارش نمیرسد.