ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون اداره فرهنگ و ارشاد تهران: فيلتر در فضای مجازی مانند اعدام است

محمدصادق افراسيابی، معاون فرهنگی-مطبوعاتی اداره

محمدصادق افراسيابی، معاون فرهنگی-مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: "فيلتر در فضای مجازی شبيه اعدام در فضای حقيقی است."
به گزارش خبرگزاری فارس، افراسيابی افزود: "بايد به‌گونه‌ای عمل شود که هرکسی متناسب با جرم خود مجازات شود و آيا حذف رسانه‌ها، پورتال‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اينترنتی بدون توجه به اينکه شايد يک جوان تمام توان و دارايی خود را برای ايجاد يک سايت به عنوان يک منبع درآمد هزينه کرده باشد کار درستی است؟"
وی گفت: "به طور طبيعی اين ظلم به جوانان کشور است که ما همه را به يک شکل و آن هم با حذف رسانه‌ای که ممکن است برای ايجاد آن زندگی خود را به فروش گذاشته باشند و آن رسانه را ايجاد کرده باشند آن رسانه را از شخص بگيريم و شغل او را از او بگيريم، اگر ما معتقد به کارآفرينی در فضای ديجيتال هستيم بايد يک فضايی را ايجاد کنيم که فرد امنيت شغلی در فضای ديجيتال داشته باشند."
افراسيابی با انتقاد از "فيلترينگ سليقه‌ای" در ايران گفت: " هم اکنون ده‌ها هزار جوان مستعد ايرانی که می‌توانند از فضای ديجيتال بهره بگيرند به‌دليل فيلترينگ سليقه‌ای سايت‌ها سرخورده شده‌اند."
کميته فيلرتينگ سايت‌ها و وبلاگ‌ها در ايران ۱۳ عضو دارد که نمايندگانی از دولت، مجلس، قوه قضائيه و نهادهای امنيتی در آن حضور دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.