ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکايت از قاضی صلواتی به دادسرای انتظامی قضات

مصطفی عبدی از فعالان حقوق

مصطفی عبدی از فعالان حقوق دراويش گنابادی در ايران از قاضی ابوالقاسم صلواتی به دليل "انجام تخلفات" در جريان رسيدگی به پرونده و صدور حکم سه سال حبس برای خود به دادگاه انتظامی قضات شکايت کرد.
به گزارش تارنمای مجذوبان نور، در اين شکايت آمده است: "تجديدنظر خواهی و تقاضای بررسی مجدد پرونده را تنها در شرايطی ممکن می‌دانم که محکمه‌ای صالح توسط قاضی مستقل و عادل و پايبند به قانون خصوصا ملتزم به اصل مترقی برائت و بدون غرض‌ورزی و دلبستگی به قدرت و وابستگی به مراکز امنيتی و اطلاعاتی تشکيل و گوش شنوا و وجدان بيداری برای دفاعيات اينجانب وجود داشته باشد."
عبدی افزوده است: "تا مهيا شدن چنين شرايط قانونی، اميدی به قبول تجديدنظرخواهی نسبت به دادنامه صادره ندارم."
مصطفی عبدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی صلواتی به اتهام "اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت ملی" به سه سال حبس تعزيری محکوم شده است.
عبدی از "تشديد غيرقانونی قرار تامين کيفری در جلسات پايانی دادرسی، عدم پذيرش وکلا در جلسه محاکمه و عدم رعايت اصل بی‌طرفی" را بخشی از تخلفات قاضی صلواتی اعلام کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.