ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اصلاح‌طلبان خواهان بازشماری آرای شورای شهر تهران شدند

اصلاح‌طلبان خواهان بازشماری ۱۰ درصد

اصلاح‌طلبان خواهان بازشماری ۱۰ درصد آرای شورای شهر تهران شده‌اند.

افشين حبيب‌زاده يکی از کانديداهای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران که در فهرست ۳۱ عضو اين شورا قرار نگرفته، خواستار بازشماری آرا شده است.

حبيب‌زاده به روزنامه شرق گفت: "در حال حاضر مسئولان فرمانداری در حال شمارش ۱۰ درصد آرا هستند و اعتراض من به دليل تشابه اسمی صورت گرفته و در انتظار اعلام نتيجه اعتراض از سوی مسئولان فرمانداری هستم."

زهرا صدراعظم‌نوری، عضو علی‌البدل شورای شهر تهران که به نتيجه انتخابات شورای شهر معترض است به شرق گفته است: "اصلاح‌طلبان علی‌البدل معترض به نتيجه انتخابات اعتراض خود را به فرمانداری تهران به‌عنوان رئيس هيئت اجرايی انتخابات شورای شهر اعلام کرده‌اند و به صورت فردی و جمعی پيگير بوده‌ايم اما متأسفانه تاکنون پاسخی از طرف فرمانداری داده نشده است."

به گفته وی "بدون اين‌که بخواهيم نتيجه انتخابات را زير سئوال ببريم و خدشه‌دار کنيم با توجه به همزمانی دو انتخابات شوراها و رياست‌جمهوری و فشار و خستگی کار خواستار شمارش ۱۰ درصد آرای ۴۳ نفر اول هستيم تا بتوانيم صورت‌جلسه‌های تجميعی را مشاهده کنيم اما متأسفانه تاکنون فرمانداری پاسخ روشنی به اين درخواست نداده است و هيچ‌کدام فرصت ديدار با فرماندار را پيدا نکرده‌ايم و از ميان اصلاح‌طلبان تنها به اعتراض افشين حبيب‌زاده پاسخ داده شده است."

نوری گفته است: "جالب اين‌که اعتراض سيدمناف هاشمی، معاون سابق قاليباف که نفر ۶۴ است و علی‌رضا احمدی، معاون آموزش‌ و پرورش دولت احمدی‌نژاد که نفر شصت‌ويکم  است مورد قبول واقع شده است که جای تعجب دارد."

در انتخابات شورای شهر تهران ۱۴ اصلاح‌طلب به جمع ۳۱ نفره اين شورا راه يافته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    مثلیکه این دفعه یه چیزی لایه تریاکشون بوده ...مثلیکه اینها لولن و نعشن و نمی فهمن ...کی از کی باید بازخواست کنه؟ چی رو باید بشمرن ؟ ازجلو بشمرن برن عقب و یا از عقب بشمرن بیا جلو؟ کدوم رای ..کی کجا ؟ اینها همشون توسط تلفن از دربار ولایت تنقیه علی خامنه ای انتخاب شدن که نکنه مفت خورها بیکار شن و شروع به سنگ پرونی سیاسی کنن ...اون نفر 64بود و اون نفر 61بود اصلا" معنائی نداره ... اصلاح طلب جون چی رو می خوای با اصلاح طلبیت لحیم کنی آفتابه نیست که فقط یه لوله داره بلکه آبکشه...برای چی و برای کی نارحتی که نمی زارن لحیم کنی!!