ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موافقت قانونی دادگاه عالی آمريکا با ازدواج همجنسگرايان در کاليفرنيا

دادگاه عالی آمريکا، بالاترين نهاد

دادگاه عالی آمريکا، بالاترين نهاد قضايی اين کشور قانون فدرال ازدواج در ايالت کاليفرنيا را که طبق آن ازدواج به‌عنوان پيوند يک زن و يک مرد شناخته شده بود تغيير داد و بار ديگر با ازدواج همجنسگرايان موافقت کرد.

هزاران نفر با جشن و پايکوبی از تصميم دادگاه عالی آمريکا استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در دو تصميم جداگانه، پنج قاضی از چهار قاضی دادگاه عالی آمريکا حقوق برابر زوج‌های همجنسگرا را تأييد کردند.

باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا تصميم دادگاه عالی آمريکا را "اصلاح بی‌عدالتی" و پيروزی کسانی دانست که "سال‌ها برای برابری در برابر قانون مبارزه کرده‌اند."

با تصويب دادگاه عالی آمريکا هزاران نفر  زير آفتاب و با پرچم‌های رنگين‌کمان به خيابان‌ها آمدند و به جشن و پايکوبی پرداختند.

تاکنون در ۱۳ ايالت آمريکا ازدواج همجنسگرايان به‌رسميت شناخته شده است با اين حال هنوز قانونی کردن ازدواج همجنسگرايان در سراسر آمريکا تصويب نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.