ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایشگاه "دیوارهای شهر من" گشایش می‌یابد

۷ تیر ۱۳۹۲ نمایشگاه "دیوارهای شهر من" در گالری آرته گشایش می‌یابد.

امروز، جمعه، ۷ تیر ۱۳۹۲ نمایشگاه "دیوارهای شهر من" در گالری آرته گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه که به مدت ۱۰ روز دایر است، عکس‌هایی از آبتین آبتین، فرهاد آذرین، آریا ابوالحسنی، مونا بزرگی، هوفر حقیقی، گلریز خالقی، منصور شمسی، امید طاری‌فرد، لیلا ظلی، آرزو عمیدی، فائقه کلانتری، سارا مسینایی، رضا منصوری‌نژاد، نسترن محمدی، محمدرضا ماندنی، مهسا مرسی و زروان روح‌بخشان به نمایش گذاشته می‌شود.

گردآوری این مجموعه را رضا منصوری‌نژاد به عهده داشته است.

این هنرمندان از دیوارهای شهر تهران عکس گرفته‌اند و تلاش کرده‌اند در آثارشان تضاد سنت و مدرنیته در تهران و فروپاشی بافت سنتی شهر رابه عنوان یک کلانشهر را برنمایانند.

در بروشور معرفی این نمایشگاه آمده است: "دیوارهای شهر من حکایت شهری است که چندان هم به یک شهر نمی‌ماند و یک محله حفاظت‌شده قدیمی که مشخصه هر شهر تاریخمندی است، ندارد. جایی ندارد که بشود به یک توریست که اگر بیاید نشان داد، از کوچه‌باغ‌های معروفش چیزی نمانده و زیبایی زمخت کوهپایه‌ایی‌اش را معماری اجق‌و‌جق مخدوش و مضمحل کرده است. حتی از چنار‌ها و انارهای باشکوهش، از باغ‌های نسترنش هم نشانی نیست. خلاصه شهری است که شکل شهر نیست. محدوده که ندارد، نه مردمش مال خودش است و نه خیابان و ساختمان‌هایش به دردش می‌خورد. حالا ما هر کدام با ابزار و عدسی خودش در این شهر دنبال در و دیواری گشته است که مال این شهر، شهر ما باشد. اینکه یافته‌ایمش یا نه قضاوتش با چشمان شماست."

نمایشگاه عکس "دیوارهای شهر من" امروز ساعت ۱۶ در گالری آرته افتتاح می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.