ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش شدید قیمت داروهای ترک اعتیاد

با افزایش شدید قیمت داروهای

با افزایش شدید قیمت داروهای ترک اعتیاد در ایران، شماری از مرکز درمانی ترک اعتیاد به کلینیک‌های زیبایی تغییر کاربری دارند.
فرید براتی سده، مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی به خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، گفتکه قیمت متادون و قرص بوپرنورفین در مقایسه با خرداد سال گذشته، به ترتیب ۸۳ و ۶۳ درصد افزایش یافته است.

او اضافه کرد: "کاهش کیفیت داروهای مخدر، افزایش قیمت آن‌ها و تعرفه‌های نامناسب نسبت به هزینه‌های مراکز درمانی باعث شده است تا تعدادی از مراکز درمانی ترک اعتیاد شغل خود را به کلینیک‌های زیبایی تغییر دهند."

بر اساس این گزارش برخی مراکز درمانی نیز به دلیل بالا رفتن قیمت داروها، بخشی از هزینه را از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌کنند.

به گفته براتی: "تعرفه وزارت بهداشت برای یک ماه مراکز خصوصی ترک اعتیاد ۸۹ هزار تومان و برای مراکز دولتی ۵۲ هزارتومان و تعرفه سازمان بهزیستی برای مراکز درمانی ترک اعتیاد ۱۲۰ هزار تومان است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.