ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تحصن ۳۰۰ کارگر فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران

۳۰۰ کارگر فرودگاه بین‌المللی امام

۳۰۰ کارگر فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران روز یکشنبه، نهم تیرماه ۱۳۹۲ در اعتراض به پرداخت نشدن شش ماه حقوق و مزایا تحصن کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس این کارگران که اجرای پروژه باند جنوبی این فرودگاه، ترمینال زیارتی و بخش توسعه حمل بار را در این فرودگاه بین‏المللی بر عهده دارند، خواهان پرداخت معوقات مالی‌شان از سوی پیمان‌کار فرودگاه را دارند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تحصن می‌گوید: "سیاست‏های اخیر دولت مبنی بر اتمام همه طرح‏های نیمه تمام تا پایان عمر دولت دهم، سبب شده است تا اعتبارات دولتی به سمت پروژه‏هایی سوق داده شود که در سال جاری به اتمام می‏رسند."

به گفته او پروژه‏های بزرگی که از سال‏های گذشته آغاز شده‏اند و زمان تحویل آنها در یک یا دو سال آینده است، هیچ اعتباری از قراردادهایشان را دریافت نمی‏کنند و این مسئله برای شرکت‏های پیمانکار مشکل‏ساز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.