ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح ایران و ژاپن برای حفاظت از تالاب انزلی

ایران با همکاری ژاپن مرحله جدیدی از طرح مدیریت زیست محیطی تالاب انزلی را در سال‌ جاری آغاز خواهد کرد. با آن‌که انزلی یکی از ارزشمند‌ترین و مهم‌ترین زیستگاه‌های طبیعی ایران است اما با خطرات جدی زیست محیطی رو‌به‌روست.

ایران مرحله جدیدی از طرح مدیریت زیست محیطی تالاب انزلی را در سال‌ جاری آغاز خواهد کرد. در این طرح که با همکاری مشترک ایران و ژاپن اجرا می‌شود از تجربه سایر کشورها در مدیریت تالاب‌های بین‌المللی استفاده خواهد شد. سازمان حفاظت محیط زیست ایران روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه از پایان رایزنی‌ها با آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن، جایکا، و تصویب کلیات پروژه مدیریت تالاب انزلی خبر داد.

با آن‌که انزلی یکی از ارزشمند‌ترین و مهم‌ترین زیستگاه‌های طبیعی ایران است اما با خطرات جدی زیست محیطی رو‌به‌روست. ورود آلاینده های مختلف و همچنین ته‌نشین شدن رسوبات در کف تالاب انزلی که باعث کم شدن از عمق آن شده است می‌تواند باعث مرگ تدریجی این تالاب شود.

[podcast]http://www.zamahang.com/podcast/2010/20130704_Environment_Anzali_BijanRouhani.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.