ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع درختان و ساخت و ساز به پارک لاله رسید

سه هزار مترمربع از پارک لاله را برای ساختمان‌سازی حصارکشی کرده‌اند. شهرداری تهران گفت اطلاعی از طرح در دست اجرا ندارد و ممکن است که اجرای طرح مدنظر لغو شده باشد.

در ادامه تخریب فضای سبز و قطع درختان، شهرداری تهران بخشی از بوستان لاله را حصارکشی کرده است. مدیران شهرداری تهران ادعا کردند ممکن است طرح ساخت و ساز در این بوستان «تعلیق شود».

گروهی از شهروندان تهران پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در اعتراض به حصارکشی بخشی از بوستان لاله که احتمال می‌رود به قصد ساختمان‌سازی باشد، در این پارک تجمع کردند.

«شبکه شرق» محل حصارکشی را «جنب ساختمان آتش‌نشانی پارک لاله» گزارش کرد و نوشت: «دو سه روز است تعدادی کانکس مستقر شده است».

روابط عمومی شهرداری منطقه شش تهران ۱۴ اردیبهشت در پاسخ به خبرگزاری مهر گفت: «هر گونه دخل و تصرف در بوستان‌ها برعهده سازمان بوستان‌ها است و شهرداری مناطق فقط در بحث نگه داشت بوستان‌ها دخیل است.»

خبرگزاری مهر نوشت تلاش خبرنگارش برای گفت‌وگو با مدیران سازمان بوستان‌ها «به نتیجه نرسید». یکی از مدیران شهرداری تهران که نامش فاش نشد اما به این خبرگزاری گفت: «سرانجام حصار کشی مشخص نیست و شاید کلاً طرحی که مد نظر بوده لغو شود و اجرایی نشود.»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

این مدیر شهرداری تهران ادعا کرد:

ساخت فرهنگسرا و سرویس بهداشتی از جمله پروژه‌های مطرح شده بوده است که اجرای آن فعلاً تعلیق شده و سرانجام آن مشخص نیست.

پیش از این مرتضی هادی جابری مقدم گفته بود:

محدوده‌ای بالغ بر سه هزار متر مریع را برای انجام عملیات عمرانی به طور کامل حصارکشی کردند.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

هنوز هیچ یک از مسئولان شهرداری توضیحی در باره علت حصارکشی و ساختمان‌سازی در پارک لاله نداده‌اند. پیشتر اما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته بود قرار است مرکز دائمی خانه جشنواره‌های فرهنگی هنری در ضلع جنوبی پارک لاله تهران (بلوار کشاورز) احداث شود و این محل دائمی باید به اندازه یک مجموعه سینمایی،‌ یک مجموعه گالری هنرهای تجسمی و یک مجموعه برای کنسرت موسیقی، فضا داشته باشد.

پارک لاله دومین پارک تهران است که خبر قطع درختان و ساختمان سازی در آن در مدتی کوتاه رسانه‌ای می‌شود. پیش از این شهرداری تهران بخشی از پارک قیطریه را به قصد ساخت مسجد حصارکشی کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.