ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: در دوران من هيچ‌کس به دليل مخالفت با دولت از حقی محروم نشد

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز در جمع مديران صداوسيما سخن گفت و از عملکرد هشت ساله دولت‌های خود دفاع کرد.

احمدی‌نژاد: طرح مسأله هولوکاست ستون فقرات نظام سرمايه‌داری را متلاشی کرد

احمدی‌نژاد گفت در طول اين دوران، دولت‌های وی در چارچوب "يک برنامه معين" فعاليت کردند و "حتی يک روز و يک ساعت نبود" که ندانند چه کار بايد کرد.

وی با بيان اين‌که "هيچ‌کس نبايد فکر کند که نمی‌تواند حرفی را بزند" افزود: "دولت تلاش کرده والاترين احترام را بر آزادی‌ها قائل باشد" و "هيچ‌کس به دليل مخالفت با دولت از حقی محروم نشده است".

رئيس‌جمهور ايران همچنين گفت دولت به موضوع فرهنگ توجه داشته و در حوزه دين و قرآن اعتبارات بيش از ۲۷ برابر شده است.

به‌گفته احمدی‌نژاد با وجود فشارها و تحريم‌ها، در بخش اقتصاد نيز دولت با نظريه وارد شد و اجرای مرحله نخست طرح هدفمندی يارانه‌ها، اصلاحات گمرکی، اصلاح نظام توزيع، توزيع سهام عدالت، اجرای مسکن مهر و دادن وام قرض‌الحسنه به مردم را از جمله اقدامات مثبت دولت‌های وی هستند.

وی همچنين تأکيد کرد که "مردم در اين دوره در اقتصاد فعال‌تر شدند" و "در اين مدت اقتصاد ايران بزرگ‌تر و توانمند شد."

محمود احمدی‌نژاد در بخش ديگری از سخنان خود گفت: "برخی فکر می‌کنند وقتی ما می‌گوييم امام زمان، احساساتی می‌شويم."

وی با اشاره به اين‌که اين افراد متوجه نبرد ايدئولوژيکی جهانی نيستند، گفت: "تلاش برای استقرار حکومت موعود محور مشترک همه بشريت است و برنامه ما اصلاح جهان با حاکميت حکومت جهانی است."

احمدی‌نژاد در همين راستا گفت نامه‌اش به جرج بوش، رئيس‌جمهور آمريکا، سياسی نبود و "با وضو و نيت" آن را نوشته بود تا خداوند "در اين نامه هدايتی قرار بدهد".

رئيس‌جمهور ايران که اظهارات وی در مورد هولوکاست واکنش‌های منفی بسياری را در جهان به‌دنبال داشت بار ديگر از اين سخنان دفاع کرد و گفت: "طرح مسأله هولوکاست ستون فقرات نظام سرمايه‌داری را متلاشی کرد."

وی خطاب به حاضران گفت: "ما مثل شما بسيجی و بی‌ترمزيم. سرمان را پايين انداخيتم و مباحث را مطرح کرديم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    رئیس‌جمهور ایران همچنین گفت دولت به موضوع فرهنگ توجه داشته و در حوزه دین و قرآن اعتبارات بیش از ۲۷ برابر شده است. وقتی حوضچه دینی براه انداختی و معظم له از آن صید کردی دستگاه سنجش اعتبارات دین و قرآن را هم  اختراع میکنی!!! حقا که بجای حوضچه این محمود دریایی شرف و عمیق از جهل است و از مکر!!! 

  • Majid

    “هیچ‌کس نباید فکر کند که نمی‌تواند حرفی را بزند” ایول ! و صدها ایول! طیب الله انفسکم از جانب رییست!  نه تنها هیچکس نباید فکر کند که نمیتواند حرفی بزند بلکه میتواند هاله نوری بر سر گذاشته ودیگران را خار و خاشاک نامیده و به خرج ملت مرتب سفر کرده و بدون وفقه چون مرشد معظم خود حرافی کرده و بی واهمه دروغ بگوید!

  • فوق لیسانس بیکار

    ارواح عمت