ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش: برگزاری جام ملت های فوتبال زنان اروپا در سوئد

عباس رضوی، مربی پیشین تیم ملی مردان ایران که در سوئد اقامت دارد در گفت‌وگو با زمانه‌ی ورزش از پیشرفت‌های جالب فوتبال زنان می‌گوید و از پیشرفت چشمگیر زنان فوتبال ایران در فوتبال سالنی که نخستین مدال تاریخ آسیا را در این رشته به دست آوردند.

یازدهمین دوره قهرمانی ملت‌های اروپا که از چهارشنبه ۱۰ ژوییه ۱۹ تیرماه در شهرهای سوئد سوت آغازش به صدا درآمد، به خوبی نشان داد که فوتبال زنان جای خود را باز می‌کند.

در دیدار گشایشی که سوئد به دیدار دانمارک رفت شانزده هزار تماشاگر حاضر بودند. بازی ایتالیا برابر فنلاند که در شهری کوچک برگزار شد هشت هزار نفر تماشاگر داشت. به گفته ایرج ادیب‌زاده، مفسر ورزشی، فوتبال زنان تمیزتر از فوتبال مردان و با صحنه‌های تماشایی‌ست. ۱۲ تیم ملی زنان در این جام ملت‌های اروپا در هفت شهر سوئد رقابت می‌کنند. آلمان هفت بار برنده این جام - پنج بار پی‌درپی - باز هم بخت بزرگ قهرمانی ست. سوئد و فرانسه هم از مدعیان قهرمانی این دوره‌اند. آلمان در نخستین گام با هلند روبروست و نروژ به دیدار ایسلند می‌رود.

عباس رضوی، مربی پیشین تیم ملی مردان ایران که در سوئد اقامت دارد در گفت‌وگو با زمانه ورزش از پیشرفت‌های جالب فوتبال زنان می‌گوید و از پیشرفت چشمگیر زنان فوتبال ایران در فوتبال سالنی که نخستین مدال تاریخ آسیا را در این رشته به دست آوردند.

خبرهایی ورزشی دیگر؛ از توردو فرانس در صدمین سال برپایی و دنباله شگفتی آفرینی مردان والیبال ایران تا افشاگری رییس پیشین فدراسیون فوتبال ایران درباره درخواست احمدی‌نژاد برای بر عهده گرفتن ریاست فدراسیون فوتبال در دوران ریاست‌جمهوریش.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.