ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن کمال حمامی فرمانده ارتش آزاد سوریه به دست القاعده

گفت‌وگو با ایلیا جزایری روزنامه نگار کارشناس دنیای عرب

کمال حمامی مشهور به ابوبصیر یک فرمانده ارتش آزاد سوریه که برای هماهنگی با گروه مسلح، جنگجویان دول اسلامی و شام، به شهر بندری لاذقیه رفته بود به دست این گروه به قتل رسیده است.

ایلیا جزایری

در پی عقب نشینی‌های مکرر مخالفان حکومت بشار اسد از نقاط مختلف شهر قصیر و حمص و سایر نقاط درگیری در سوریه به دلیل تشدید حملات نیروهای ارتش دولتی با حمایت حزب الله لبنان، روز گذشته کمال الحمامی مشهور به ابوبصیر یک فرمانده ارتش آزاد سوریه که برای هماهنگی با گروه مسلح موسوم به جنگجویان دول اسلامی و شام به شهر بندری لاذقیه رفته بود به دست این گروه به قتل رسیده است. گروه مسلح مذکور متشکل از اعضای القاعده عراق و سوریه هستند.

سراج الدین میردامادی از ایلیا جزایری روزنامه نگار و کارشناس دنیای عرب پرسیده است: آیا این ترور می‌تواند سرآغازی بر جنگ میان گروه‌های معارض دولت سوریه باشد؟ گروه‌های حامی القاعده در سوریه چه تعداد و در چه نقاطی مستقر هستند؟ کمک تسلیحاتی غرب و کشورهای عرب منطقه در پی تشدید این درگیری‌ها کاهش یا افزایش می‌یابد؟

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.