ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: هزاران حنجره و بلندگو عليه همکارانم بسيج شده است

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز در مراسم تجليل از زنان جمهوری اسلامی گفت: "من تنها کسی هستم که زحمات همکارانم و خانواده‌هايشان را ديده‌ام."

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، احمدی‌نژاد افزود: رئيس‌جمهور آمريکا در سال اول رياست‌جمهوری خود جايزه صلح نوبل گرفت در حالی‌که هنوز کاری نکرده بود ولی همکاران من کار کرده‌اند و من می‌بينم که نه تنها کسی از آن‌ها تشکر نمی‌کند بلکه هزاران حنجره و بلندگوی بی‌انصاف عليه آن‌ها بسيج شده‌اند و خدماتشان را زير سئوال می‌برند."

رئيس‌جمهور ايران فعاليت همکاران خود را "کاری خدايی" دانست و گفت کاری ندارد که برخی ناراحت می‌شوند. به‌گفته او آن‌ها هميشه ناراحت هستند.

روز گذشته نيز آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران در ديدار با احمدی‌نژاد و اعضای کابينه‌اش از دولت دهم پشتيبانی کرد و با انتقاد از این‌که “بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می‌کنند”، گفت: “بی‌اعتنایی به امتیازات، کار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه کسانی که درصدد قضاوت هستند باید به این نکات با ارزش توجه کنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    مشک آن باشد که خود بوید نه آنکه عطار دروغگو گوید!