ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رمان پلیسی جی کی رولینگ با نام مستعار

جی کی رولینگ، نویسنده مجموعه رمان‌های “هری پاتر" در آوریل ۲۰۱۳ با نام مستعار "رابرت گالبریس" یک رمان پلیسی با عنوان "تیک تاک صدایت می‌کند" منتشر کرده.

جی کی رولینگ، نویسنده مجموعه رمان‌های “هری پاتر" در آوریل ۲۰۱۳ با نام مستعار "رابرت گالبریث" یک رمان پلیسی با عنوان "آوای فاخته" منتشر کرده بود و با این‌حال خوانندگان این کتاب و رسانه‌ها تا امروز از هویت واقعی نویسنده این کتاب بی‌اطلاع بودند.

جی کی رولینگ، نویسنده رمان‌های عام‌پسند هری پاتر

"ساندی تایمز" امروز گزارش داد که هویت واقعی "رابرت گالبریث" نویسنده رمان پلیسی "آوای فاخته" در واقع جی کی رولینگ، نویسنده سرشانس رمان‌های هری پاتر است.

جی کی رولینگ به ساندی تایمز گفته است: "امیدوارم بودم بتوانم رازم را مدت بیشتری پنهان نگه دارم."

و در ادامه افزوده است: "تجربه خیلی خوبی بود که بدون توقع دیگران و به دور از جار و جنجال‌های رسانه‌ای رمانی منتشر کردم. خواندن نقدهایی بر این رمان هم برایم بسیار لذت‌بخش بود."

ساندی تایمز به این رمان مشکوک شد به این دلیل که به نظر کارشناسان و منتقدانش حرفه‌ای‌تر و کامل‌تر از آن بود که کار نخست یک نویسنده باشد.

موضوع این رمان زندگی یک سرباز است که از جنگ برگشته و اکنون به عنوان یک کارآگاه تلاش می‌کند زندگی‌اش را بگذراند. درباره نویسنده این کتاب گفته شده بود که سربازی‌ست از جنگ برگشته و شرح حال خودش را در قالب رمانی نوشته است.

جی کی رولینگ قصد دارد بخش‌های بعدی این رمان را در آینده منتشر کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.