ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بالارفتن از دیوار نیروگاه اتمی

فعالان صلح سبز در فرانسه خواستار خاتمه تمام پروژه‌های انرژی هسته‌ای شدند.

حدود ۳۰ تن از فعالان صلح سبز در فرانسه، پس از نفوذ به منطقه حفاظت شده یک نیروگاه هسته‌ای، بالارفتن از دیوارهای آن و نمایش شعارهای ضد انرژی هسته‌ای، خواستار خاتمه تمام پروژه‌های انرژی هسته‌ای شدند.

این کنشگران محیط زیست با نفوذ مخفیانه به نیروگاه تریکاستن Tricastin، می‌خواستند نشان دهند که سیستم حفاظت از این نیروگاه‌های اتمی دچار نقص امنیتی جدی است. آن‌ها خطرات ناشی از حوادث هسته‌ای و حملات به ۱۹ نیروگاه هسته ای فراسنه و ۵۸ راکتور فعال در این کشور را مطرح کردند. روز دوشنبه، ۱۵ ژوئیه و دو ساعت پس از حضور معترضان در نیروگاه، پلیس فرانسه ۱۲ نفر از این فعالان سبز را بازداشت کرد.

 عکس: خبرگزاری فرانسه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرداد

    این لوس بازیها مال اون ور آب هست . اینجا جرات داری بگو این حق مسلم چه ربطی به ما داره که ایران و ایرانی رو داره به فنا می ده مگه ما در دنیا فقط همین یک حق رو داریم که حکومت جهار دستی بهش چسبیده ، اونوقت راکتور نیروگاه رو به ماتحت آدم می کنند .