ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران فولاد زاگرس با بی‌اعتنايی مسئولان پايان يافت

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی فولاد

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی فولاد زاگرس کردستان که بامداد روز دوشنبه ۲۴ تيرماه در خيابان پاستور تهران آغاز شده بود، صبح امروز بدون دريافت پاسخ روشنی از سوی مسئولان، در مقابل ساختمان مجلس پايان يافت.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، امروز از ورود نمايندگان کارگران به ساختمان مجلس جلوگيری شد.

اين تجمع اعتراضی در حالی پايان يافت که شب گذشته حدود ۲۰ نفر از کارگران اخراجی اين کارخانه که در ابتدای سفر، ۱۸۰ کارگر ديگر را همراهی نکرده بودند، با سفر به تهران به جمع آنان پيوسته بودند.

بنا به اين گزارش يکی از کارگران معترض گفت: "مسئولان کشوری از طريق رسانه‌ها از سفر ما به تهران مطلع‌اند، اما با گذشت سه روز متوالی از اين سفر، مسئولان کشوری هم مانند مسئولان استانی اعتنايی به خواسته‌های ما نکردند."

به‌گفته وی به کارگران گفته شده است روز يکشنبه پنج نفر از کارگران را به نمايندگی از ۲۳۵ کارگر اخراجی فولاد زاگرس به تهران بفرستند تا مطالبات خود را پی‌گيری کنند.

اين کارگر معترض گفت: "در صورت بی‌پاسخ ماندن خواسته‌هايمان به تجمعات خود ادامه خواهيم داد."

۲۳۵ کارگر کارخانه فولاد زاگرس روز سه‌شنبه ۱۸ تیرماه، اخراج شده‌اند. آن‌ها در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه در مقابل اداره کار قروه و استانداری کردستان تجمع کرده بودند.

اين کارگران معترض خواستار بازگشایی کارخانه و پرداخت مطالبات معوقه خود، شامل سه ماه دستمزد و حق بیمه، هستند.

مدیر عامل کارخانه زاگرس گفته است فعالیت این کارخانه به دلیل زیان‌دهنده بودن تولید آن متوقف شده و کارگران به‌ناچار اخراج شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.