ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با خانم نویسنده، قسمت ۵۸: معرفی کتاب «خانواده نیک‌اختر»، از ایرج پزشکزاد

ایرج پزشکزاد، طنز نویس قدیمی ایرانی و نویسنده رمان موفق دایی جان ناپلئون، در«خانواده نیک‌اختر» یک خانواده ایرانی مقیم امریکا را موضوع کتاب خود قرار داده است.

ایرج پزشکزاد، طنز نویس قدیمی ایرانی و نویسنده رمان موفق دایی جان ناپلئون، که سریال موفقی نیز از آن کتاب توسط ناصر تقوائی ساخته شده است، در این اثر خود یک خانواده ایرانی مقیم امریکا را موضوع کتاب خود قرار داده است. خانواده نیک‌اختر تشکیل شده است از یک پدر طماع و زرنگ که از آب کره می‌گیرد، زن او که خانم باهوش و زرنگی است، مادر زن او که ظاهراً بسیار مؤمن و از گوش ناشنوا است، پسرش فَفَر که دائم پدر و مادر خود را تیغ می‌زند و در درس و مشق بسیار ضعیف است و بالاخره فرشته دختر خانواده که در طول داستان با نامزد آمریکائی‌اش به سفری رفته است. در این میانه فاطی هم هست. یک دختر روستایی که به عنوان مستخدم به همراه خانواده به آمریکا آمده است و نمونه ممتازی در درس و مشق و کمالات است. در این میان با شخصیت دیگری به نام خان‌عمو هم روبرو هستیم که نسبت خویشاوندی با این خانواده ندارد، اما دوست دوران مدرسه پدر خانواده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.