ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجله دگرباش: از بزرگداشت اولین قربانی قتل‌های ناموسی همجنسگرایان در ترکیه تا مهاجرت بر اساس گرایش جنسی

بزرگداشت اولین قربانی قتل‌های ناموسی همجنسگرایان در ترکیه، تصویب قانون جدید محدودکننده همجنسگرایان در روسیه، مهاجرت بر اساس گرایش جنسی و قتل زنان همجنسگرا در آفریقای جنوبی خبرهای این مجله هستند.

احمد ییلدیز، مرد همجنسگرای اهل ترکیه که در سال ۲۰۰۸ به قتل رسید، تبدیل به نمادی برای خشونت علیه دگرباشان جنسی در این کشور شده است. روز ۱۴ ژوئیه، فعالان حقوق دگرباشان جنسی ترک، گرد هم آمدند که یاد احمد ییلدیز را گرامی بدارند، آگاهی عمومی را نسبت خشونت به دگرباشان جنسی افزایش دهند و به پلیس و مقامات قضایی اعتراض کنند که چرا به پرونده قتل احمد رسیدگی نکرده‌اند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، قانونی را به تصویب رسانده که بر اساس آن هر شخصی را که عقاید خود در مورد روابط جنسی همجنس با همجنس آزادانه ابراز دارد، از روابط همجنس با همجنس حمایت کند یا رفتار شخصی آن نمودی از همجنسگرایی محسوب شود، می‌تواند مورد پیگرد قانونی قرار گیرد. قانون مناقشه‌انگیزی که توسط ولادمیر پوتین در ماه ژوئن به تصویب رسید، توریست‌هایی که خیال دارند در المپیک سال آینده روسیه شرکت کنند را نگران کرده است.

لبنان شاهد دستیابی به افق مهمی در سیستم درمانی و تساوی در بین تمام شهروندان بود. در جولای ۲۰۱۳، جامعه روانپزشکی این کشور اعلام کرد «همجنسگرایی یک ناهنجاری روانی نیست و نیازی به درمان ندارد».

نشریه نشنال جئوگرافی پیش بینی کرده است که در سال‌های اخیر در آمریکا مهاجرت‌های بین‌ایالتی با توجه به قوانین حمایت از دگرباشان جنسی، اتفاق خواهد افتاد. بر این اساس، همجنسگرایان، می‌تواند تغییر جغرافیایی در سراسر کشور آمریکا، ایجاد کنند.

زن لزبین دیگری در قبرستان در هیاهو به خاک سپرده شد. جسد دادزیل زوزو، ۲۶ ساله، توسط مادرش در حالی که نیمه برهنه بود و در واژن او یک فرچه توالت‌شور فرو رفته بود، پیدا شد. فعالان دگرباش جنسی در این منطقه بر این باورند که دادزیل قربانی نوعی تجاوز جنسی شده است که این روز‌ها در آفریقای جنوبی «تجاوز ترمیمی» نام گرفته است.

[podcast]http://www.zamahang.com/podcast/2010/20130718_Degarbash_AliFotovvati.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.