ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه بیست و نه نفر از چهره‌های سیاسی و نظامی آمریکا به باراک اوباما و تقاضا برای مذاکره با دولت روحانی

بیست و نه نفر از چهره‌های سیاسی و نظامی آمریکا با نگارش نامه‌ای از باراک اوباما خواسته‌اند از فرصت به وجود آمده در پی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران استفاده کند و با دولت حسن روحانی وارد مذاکره شود .

بیست و نه نفر از چهره‌های سیاسی و نظامی آمریکا با نگارش نامه‌ای از باراک اوباما خواسته‌اند از فرصت به وجود آمده در پی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران استفاده کند و با دولت حسن روحانی وارد مذاکره شود.
در نامه‌ی دیگری، چارلز دینت، نماینده جمهوری خواه و دیوید پراییس، نماینده دمکرات مجلس آمریکا از رئیس جمهوری این کشور درخواست کردند علی‌رغم اختیارات محدود رییس جمهوری ایران در این زمینه، برای مذاکره و برقراری دیالوگ با دولت میانه‌روی حسن روحانی تلاش کند، چون در غیر این صورت مرتکب «اشتباه» شده است. این نامه به امضای ۵۹ نماینده کنگره آمریکا رسیده است.
پیش از این کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم گفته بود که نشانه‌های مناسبی از حسن روحانی دیده‌ایم.
سراج‌الدین میردامادی در این زمینه با مهران مصطفوی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل ایران گفت‌وگویی کرده است و از ایشان درباره چشم انداز سیاست خارجی دولت روحانی در جهت عادی‌سازی روابط با آمریکا پرسیده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    مگر روحانی قرار است کاره ای باشد؟  مگر خاتمی و احمدی نژاد بودند؟!